Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

cms jeg vil foreslå dig at få sat dit website om i et content management system, der findes mange på markedet, nogle er faktisk gratis. Jeg har selv lige købt et webhotel ved gigahost.dk, hvor du kan installere flere prædefinerede skabeloner, det samme kan du gøre ved www.servage.net.

Guest Supermule
Besvaret

Du kan gå ind på www.airolan.dk Jeg tilbyder en gratis cms. Derefter hoster jeg for 495 ex moms pr måned inkl fri support, opdateringer, vedligehold af siden og webhotel..... CMS'en i sit grundlæggende design ligner den på www.airolan.dk Mangler du noget der ikke er på siden, så udvikler jeg det gerne for dig....

Besvaret

Nu kommer det jo stærkt an på hvad det er du mener når du skal bruge hjælp til "webdesign" - Er det kun et design du mener? Altså en eller anden form for ramme og grid, hvor du så selv herefter levere backend i form vha. et eller anden template system. Jeg er nok lidt mere en purist når det kommer til den slags, og mener at CMS systemer generelt er "the work of satan". Derudover ville jeg personligt ikke handle webdesign hos et firma som ikke overholder standarderne for webdesign... Altefter projektets omfang og deadline så er jeg måske også i stand til at hjælpe dig. Jeg har mange bolde i luften for tiden, så hvis det er et stort projekt så kan jeg nok ikke. For en god ordens skyld så kan jeg ikke kode i .net, men udelukkende i Ruby eller PHP.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...