REMS Skrevet September 5, 2007 Rapporter Skrevet September 5, 2007 http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=58325 :th2:
CoolAIR Besvaret September 5, 2007 Rapporter Besvaret September 5, 2007 V10 bi-turbo 5,2 liters motor... = 5,2 km pr. liter
MC Manden Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 V10 bi-turbo 5,2 liters motor... = 5,2 km pr. liter Altså.. hvis det er logikken, så hellere en 5.2L motor end en Polo med en 1.0L (og, selvom det ikke er logikken, så napper jeg alligevel en 5.2L motor, tak)
bananas Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Så skulle det være muligt at komme over Kassel bakker med 250 i timen med boks på taget og fuldt lastet vogn på vej ned på skiferie :D
credde Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Så skulle det være muligt at komme over Kassel bakker med 250 i timen med boks på taget og fuldt lastet vogn på vej ned på skiferie :D Fint, så har du sådan én når vi tager afsted til Schweiz til vinter? ;)
Guest Supermule Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Det er det da allerede........ Og hold dig langt væk fra den nye RS6'er........Jeg spår den til at blive et vanvittigt dyrt bekendtskab..... Så skulle det være muligt at komme over Kassel bakker med 250 i timen med boks på taget og fuldt lastet vogn på vej ned på skiferie :D
Futz Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Det er det da allerede........ Og hold dig langt væk fra den nye RS6'er........Jeg spår den til at blive et vanvittigt dyrt bekendtskab..... Rønnebær ?:p
Guest Supermule Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Nej....Bagklogskab.................. Rønnebær ?:p
bananas Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Og hold dig langt væk fra den nye RS6'er........Jeg spår den til at blive et vanvittigt dyrt bekendtskab..... Mon ikke der kommer et prisskilt på ca. 1 mio svenske - det skal nok få skotten i mig til at nedlægge effektivt veto! Hvis levetiden på biturboerne bliver ligeså kort, som på den gamle model så kommer det også til at koste kassen at holde den som brugtvogn.
Peter H. Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Det er det da allerede........ Og hold dig langt væk fra den nye RS6'er........Jeg spår den til at blive et vanvittigt dyrt bekendtskab..... Den er vel ikke dyre ind andre biler i den klasse ...
Guest Supermule Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Jo.....Det er Audi.................:( Fuldstændig vanvittigt at proppe 2 turboer ned i et motorrum, der gør at du skal ha' hele motoren ud for at lave noget som helst på den....... Den er vel ikke dyre ind andre biler i den klasse ...
Lynge Besvaret September 6, 2007 Rapporter Besvaret September 6, 2007 Jo.....Det er Audi.................:( . Kan kun give dig ret i at Audi er dyrt af helvede til at ved ligeholde:scared:
Peter H. Besvaret September 7, 2007 Rapporter Besvaret September 7, 2007 Kan kun give dig ret i at Audi er dyrt af helvede til at ved ligeholde:scared: Det er sku lige så dyrt at ha en BMW eller MB.. Jeg har en E400 som havde sod i indsugningen,og sådan et nyt rör koster kun 9,300 sek Hvis man så har en BMW M3 og skal ha nye skiver på ja så koster det kun 15,000 sek hvor imod en 996 tt som har kämpe bremser på er prisen 8,000 sek
ClausN Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Kort klip af den nye RS6 drifting på Nurburgringen. http://www.youtube.com/watch?v=hDNwvsVxW4s
APGraph Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Mange Dejlige detaljer: http://www.youtube.com/watch?v=zvV7mhXpu0I
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Hmm... Hvis man så har en BMW M3 og skal ha nye skiver på ja så koster det kun 15,000 sek hvor imod en 996 tt som har kämpe bremser på er prisen 8,000 sek Peter, jeg tror ikke, de gider høre mere om vore Porschers fortræffeligheder :D Nuvel, man kan jo ikke have familien med i en Porsche, så dét kunne jo være argumentet for at købe en 580 hk Audi. Jeg synes personligt, at det er fuldstændig ude i hampen at fabrikkere den slags biler som RS6'eren. Ganske okay ift. sportsvognsbegrebet - men dybt go'nat ift. st. car mv...
Peter H. Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Peter, jeg tror ikke, de gider høre mere om vore Porschers fortræffeligheder :D Nuvel, man kan jo ikke have familien med i en Porsche, så dét kunne jo være argumentet for at købe en 580 hk Audi. Jeg synes personligt, at det er fuldstændig ude i hampen at fabrikkere den slags biler som RS6'eren. Ganske okay ift. sportsvognsbegrebet - men dybt go'nat ift. st. car mv... Jeg vil sige det sådan ... Hvis jeg havde råd så stod der sådan en hjemme hos mig :):) Nu skal vi jo snart til at gå og drömme på IAA... Er der andre der skal derned ??
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Nu skal vi jo snart til at gå og drömme på IAA... Er der andre der skal derned ?? Hmm... - det er jo snart: www.iaa.de Det kan varmt anbefales - jeg har været der flere gange. Mon der en busrejse fra Malmö...
Homer Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Mon der en busrejse fra Malmö... Busrejse??? Kan din gamle Porsche ikke klare turen til Frankfurt og tilbage?? Hvem f..... gider at køre i bus derned?? :D Anyway - jeg skal derned, men skal flyve..
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Hvem f..... gider at køre i bus derned?? :D Hvis man er i gode venners lag, kan en mandetur i bus til Frankfurt være særdeles underholdende ! Anyway - jeg skal derned, men skal flyve.. Der er så det dummeste, jeg har hørt i nyere tid Det tager 8 timer til Frankfurt i bil, og du bruger sikkert det samme på en flyrejse - altså fra hjemmet til udstillingsområdet... Hvis man er rigtig kløgtig, kører man til en forstad dagen før, indlogerer sig på et hotel og anvender toget frem og tilbage til bil-udstillingen, der er placeret lige op og ned af centralstationen. Der er ret mange biler i udstillingsdagene down there, skal jeg hils' og sig' :D
Jønsson Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Jeg tror jeg smutter en tur forbi SEMA istedet... :D Jeg vælger dog at flyve. :th2:
Peter H. Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Hmm... - det er jo snart: www.iaa.de Det kan varmt anbefales - jeg har været der flere gange. Mon der en busrejse fra Malmö... Vi flyver derned men det er også pga vi skal ha nogle biler med hjem,men damm det er dyrt... Hvis man tar bilen SKAL man jo forbi ringen på vej hjem :):) Ps og nej det tar mere ind 8 timer i bil :):)
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 He he... Ps og nej det tar mere ind 8 timer i bil :):) OK, det bruger jeg så ikke i min "gamle" Porsche, som Homer siger...
Homer Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Der er så det dummeste, jeg har hørt i nyere tid Det tager 8 timer til Frankfurt i bil, og du bruger sikkert det samme på en flyrejse - altså fra hjemmet til udstillingsområdet... Nu ved jeg ikke hvor længe det tager dig at komme til/fra Kastrup og fra/til lufthanven i Frankfurt, men mit regnestykke ser således ud: Afgang hjemme: 08:15 Check-In CPH: 08:45 CPH-FRA 09:25-11:00 Ankomst Iaa: 11:45 Afgang Iaa: 18:30 Check-In FRA: 19:15 FRA-CPH: 20:00-21:45 Hjemme: 22:15 i alt hjemmefra i 14 timer, hvoraf knap halvdelen er på messen - og mellemtiden har du tanket Porschen 3 gange, siddet i kø i 4 timer, bandet og svovlet over alle lastbilerne, Skodaerne og Polakkerne - og stadig kun lige være nået frem.. :D
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 7 timer - ROFL :) i alt hjemmefra i 14 timer, hvoraf knap halvdelen er på messen Hvis man blot indeholder et minimum af bilinteresse, anvender man ikke kun 7 timer på IAA - så ser du INTET. De gange vi har besøgt IAA, har vi altid haft 2 hele dage på messen - og dét faktum er sådan set baggrunden for min "beregning..."
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu