martin_–_grevie Skrevet September 13, 2007 Rapporter Skrevet September 13, 2007 Ja så opdagede jeg lige til morgen, at personbiler nu er undtaget højresvings forbudet ved første afkørsel efter tunnellen ?!??? Først tænkte jeg - SÅDAN endelig er der nogen i vejdirektoratet som er kommet til fornuft..... men da jeg kom tættere på kunne man se at der er tale et skilt på en seperat stolpe, der er stripset fast på det gamle skilt. Håber det er permanent, men det kunne godt ligne en god omgang drenge(øresundsborger)-streger ;-)))) Andre som lagde mærke til det ? /Martin
APGraph Besvaret September 13, 2007 Rapporter Besvaret September 13, 2007 Det har været der i et par dage
BS Besvaret September 13, 2007 Rapporter Besvaret September 13, 2007 Andre som lagde mærke til det ? /Martin Ja det tror jeg :th2: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10290
Kasper Besvaret September 13, 2007 Rapporter Besvaret September 13, 2007 Jeps skiltet er væk. Hehe kunne være sjovt at vide hvem der satte det op ?!
APGraph Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 Hvem har fjernet skiltet!!!!!!!!!!!!!!!!!! bare ik godt nok, far ik sur, far meget skuffet!!!!!!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu