Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, er der nogen der har erfaring med, hvor jeg bedst/nemmest sælger min bil? Der må være nogen, der har prøvet det før mig. Det er en Golf TDI fra 2003, gået ca 86.000 km. Jeg har hentet den i Tyskland, men har fået den indregistreret i Sverige af en svensk/dansk autohandler. Så nøglerne er omkodet og alt det der.

Besvaret

Du kan jo sælge den her med det samme....til mig, for 15-20.000:- og så snakker vi ik mere om det :rolleye: Hvis ikke det er helt attraktivt så er det nok Blocket.se der er bedste bud, eller nogle bilnørdsider. :-)

Besvaret

Herinde ville heller ikke være helt tosset. En diesel maskine appellerer jo til mange danskere pga store afstande ofte. Så blocket og her. Husk endelig billeder.

Besvaret

Tak for de gode råd. Bilen er nu sat til salg på blocket.se. Nu vil jeg så prøve at sælge den herinde, men hvordan vedhæfter jeg billeder herinde på Øresundsdebatten?

Besvaret
...men hvordan vedhæfter jeg billeder herinde på Øresundsdebatten?
Når du svare fx på denne tråd findes der under indtastnings feltet "Besvar dette emne" en 'kasse' "Yderligere optioner" i denne finder du "Vedhæft filer"
Besvaret

Tak, den havde jeg ikke lige fanget, at der var en site kun med salg. Jeg kan stadig ikke finde ud af at vedhæfte et billed, prøvede det der var beskrevet, men når jeg trykkede på upload til sidst, skete der ligesom ikke mere. Hjælp?

Besvaret
Tak for de gode råd. Bilen er nu sat til salg på blocket.se. Nu vil jeg så prøve at sælge den herinde, men hvordan vedhæfter jeg billeder herinde på Øresundsdebatten?
Hvordan kan du skrive således ? Bilen har jo været på blocket i mere end en uge...
Besvaret

Jeg mente om der var andre sider end blocket.se man kunne sælge den på, eller om der var nogen, der havde solgt den hos en forhandler. Så du må da sørme meget undskylde at jeg kom til at skrive nu i min tekst. Jeg mente egentlig bare, om der var andre muligheder. Var nemlig hos Min Bil i Malmö og høre dem, der jeg jo gerne skal have en ny bil, men de ville give en urealistisk lav pris.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...