Jump to content

Har du problemer med serveren Steen????

Recommended Posts

Besvaret
Den forsvinder jævnt tit pt.......:(
Debatten er hos Servage, så nej, JEG har ingen problemer. Jeg har prøvet at flytte den men det kan ikke lade sige gøre.
Guest Supermule
Besvaret

Hvorfor ikke????

Debatten er hos Servage' date=' så nej, JEG har ingen problemer. Jeg har prøvet at flytte den men det kan ikke lade sige gøre.[/quote']
Besvaret
Hvorfor ikke????
Det er fordi jeg i sin tid valgte en database med extern adgang, hvilket ikke er stabilt, så det gør det desværre også umuligt at kopiere databasen fordi den efterhånden er ret stor.
Guest Supermule
Besvaret

Sætter Servage bgerænsninger på størrelsen af filer man kan hente fra sin FTP??

Besvaret
Er det en mysql database' date=' der snakkes om Steen? I såfald mener jeg, at du kan foretage en backup af databasen som lægges på dit område på serveren. Den backup kan du så hente hjem.[/quote'] Har jeg prøvet. Det virker ikke ordentligt.
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Besvaret
Hvorfor ikke????
Nu kan jeg huske det. Den MySQL server som debatten kører på er en version 5.x og den som den skal flyttes til er en 4.x. Det kan man bare ikke. Når først databasen er lavet til 5.x, så går det ikke bare at nedgradere.
Guest Supermule
Besvaret

Det virker stabilt pt.... Ingen query fejl....:)

Jeg synes nu det er længe side at jeg har set nogle database errors' date=' så mon ikke at det kører nu ?[/quote']
Besvaret
Det virker stabilt pt.... Ingen query fejl....:)
Den slags skal man åbenbart ikke sige. Jeg har åbenbart for mange MySQL requests til Servage og jeg kan ikke få det sat op. Endnu en host til samlingen der ikke kan klare lidt trafik.:mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...