Guest Supermule Skrevet September 23, 2007 Rapporter Skrevet September 23, 2007 Den forsvinder jævnt tit pt.......:(
Admin Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Den forsvinder jævnt tit pt.......:( Debatten er hos Servage, så nej, JEG har ingen problemer. Jeg har prøvet at flytte den men det kan ikke lade sige gøre.
Guest Supermule Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Hvorfor ikke???? Debatten er hos Servage' date=' så nej, JEG har ingen problemer. Jeg har prøvet at flytte den men det kan ikke lade sige gøre.[/quote']
Admin Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Hvorfor ikke???? Det er fordi jeg i sin tid valgte en database med extern adgang, hvilket ikke er stabilt, så det gør det desværre også umuligt at kopiere databasen fordi den efterhånden er ret stor.
Guest Supermule Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Sætter Servage bgerænsninger på størrelsen af filer man kan hente fra sin FTP??
Admin Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Sætter Servage bgerænsninger på størrelsen af filer man kan hente fra sin FTP?? nej. Ikke mig bekendt
Guest Supermule Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Hvorfor kan du så ikke få lov at flytte/kopiere databasen?????
Admin Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Hvorfor kan du så ikke få lov at flytte/kopiere databasen????? Man har ikke adgang til databasen via FTP.
credde Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Er det en mysql database, der snakkes om Steen? I såfald mener jeg, at du kan foretage en backup af databasen som lægges på dit område på serveren. Den backup kan du så hente hjem.
Admin Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Er det en mysql database' date=' der snakkes om Steen? I såfald mener jeg, at du kan foretage en backup af databasen som lægges på dit område på serveren. Den backup kan du så hente hjem.[/quote'] Har jeg prøvet. Det virker ikke ordentligt.
Guest Supermule Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hvorfor ikke???? Har jeg prøvet. Det virker ikke ordentligt.
Admin Besvaret November 5, 2007 Rapporter Besvaret November 5, 2007 Hvorfor ikke???? Nu kan jeg huske det. Den MySQL server som debatten kører på er en version 5.x og den som den skal flyttes til er en 4.x. Det kan man bare ikke. Når først databasen er lavet til 5.x, så går det ikke bare at nedgradere.
dannemare Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Hvis der ikke bruges views, stored procedures, triggers og andre 5.x-only features, burde det nu ikke være nogen større opgave. Frederik
Admin Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Jeg synes nu det er længe side at jeg har set nogle database errors, så mon ikke at det kører nu ?
Guest Supermule Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Det virker stabilt pt.... Ingen query fejl....:) Jeg synes nu det er længe side at jeg har set nogle database errors' date=' så mon ikke at det kører nu ?[/quote']
Admin Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Det virker stabilt pt.... Ingen query fejl....:) Den slags skal man åbenbart ikke sige. Jeg har åbenbart for mange MySQL requests til Servage og jeg kan ikke få det sat op. Endnu en host til samlingen der ikke kan klare lidt trafik.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu