Guest Supermule Skrevet September 24, 2007 Rapporter Skrevet September 24, 2007 Hastighed og sprit.....:)
M&M's Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Ja det skal jeg love for.... jeg troede først at der var sket en ulykke, med alle de blå blink (4-5 politibiler og laaaaang kø)
larscph Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Ja det skal jeg love for.... jeg troede først at der var sket en ulykke' date=' med alle de blå blink (4-5 politibiler og laaaaang kø) [/quote'] Hmm.. Men så undgår man da at køre for stærkt! ;)
dkrath Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hastighed og sprit.....:) Hvad får dig til at tro det er hastighed når de ikke står med noget måleudstyr? Sprit er jeg enig i da de havde deres apparater i hånden næsten alle sammen.
Guest Mogens Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Vognkontrol... Sprit er jeg enig i da de havde deres apparater i hånden næsten alle sammen. Kontrol af biler på gule plader?
dkrath Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Kontrol af biler på gule plader? Haha blev du så snuppet? Ellers kan jeg heller ikke se de gjorde det (alle der blev stoppet var på svenske "hvide" plader, da jeg kørte forbi).
credde Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Dejligt, at man kører før politiet har fået spist deres citronmåner med mælk på - ikke, at jeg har noget at skjule.
alex Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Kørte forbi ved 07:40 tiden - blev også nervøs for hastighedskontrol ved første blik, men kunne ikke se noget måle udstyr - kun alkometre... Men com'on sprit måling på en mandag morgen ? Nogen som snakkede om kulturforskel ? Mvh Alex
Gio Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hastighed og sprit.....:)Indlæg flyttet fra "Bil, MC & Båd" (??) til "Øresundsbroen & Færgerne".
Homer Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Nogen som snakkede om kulturforskel ? Så skal indlægget vel flyttes til "Kultur"??? Anyway, det var et imponerende skue med 6-7 politibiler, blå blink og jeg-ska-gi-dig-ska-jeg... Og flot som de havde taget opstilling lige efter svinget, så man først lige opdagede dem i sidste øjeblik!! :th2:
Scopex Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hmm Kørte forbi kl 9:30, der var der helt tomt..
Gio Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Så skal indlægget vel flyttes til "Kultur"??? Argumentér gerne for hvorfor - eller er det bare et forsøg på at være sjov? Efter smiley´en at dømme, så er det nok sidstnævnte :o
MissCath Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Argumentér gerne for hvorfor - eller er det bare et forsøg på at være sjov? Efter smiley'en at dømme' date= så er det nok sidstnævnte :th2: Good job! *indsæt selv flere positive smileys her...* Endnu engang beviser vores moderator sin fantastiske, sublime evne til at gennemskue og styre vores mange indlæg...
Guest Supermule Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hvorfor nu det???? Det foregik ikke på broen...ej heller på en færge.....Det foregik i SKÅNE, så om det var ved Jönköping eller Annestad er vel helt irrelevant..... Derfor blev det postet under "Bil...mc osv"..... Der er jo ikke nogen kategori til "trafik"...... Indlæg flyttet fra "Bil' date=' MC & Båd" (??) til "Øresundsbroen & Færgerne".[/quote']
Gio Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hvorfor nu det???? Det foregik ikke på broen...ej heller på en færge.....Det foregik i SKÅNE, så om det var ved Jönköping eller Annestad er vel helt irrelevant..... Derfor blev det postet under "Bil...mc osv"..... Der er jo ikke nogen kategori til "trafik"......Hold nu op, Brian. Overskriften på tråden er "Stor razzia ved betalingsanlægget mod DK..." - ergo er vi ovre i bro-kategorien - alternativt Off-topic/Fri debat, hvor der også er blevet postet en masse indlæg omkring razzia´er o.l. At poste indlægget i Bil, MC & Båd er helt ved siden af. Nej, der er ikke en kategori til "Trafik" - men dette kunne passende være en opfordring til Steen om at oprette en sådan. .eod!
lovebuine Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 synes det lyder underligt med en sprit razzia kl 8 mandag morgen, og der var viftet 3 turist busser ind. gad godt at vide om de havde fanget nogen i den tid de var der.
MC Manden Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 synes det lyder underligt med en sprit razzia kl 8 mandag morgen' date=' og der var viftet 3 turist busser ind. gad godt at vide om de havde fanget nogen i den tid de var der.[/quote'] Ja, det er da den bedste måde at spilde en masse penge. Det kan da umuligt kun ha' været en sprit-test ??? SÅ dumme kan politiet vel næppe være ?? (og dog,.. de overrasker jo gang på gang)
andersen Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 For nu lige at komme gætteværket til livs, så blev jeg hevet ind og kan bekræfte - for mit vedkommende - hvad de checkede: Kørekort, sprit-kontrol og kontrolmærket på nummerpladen.
Guest Mogens Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Haha blev du så snuppet? Nope, kan jeg ikke blive, fordi min bil er helt lovlig med et hvidt mærke i bagruden ;) Ellers kan jeg heller ikke se de gjorde det (alle der blev stoppet var på svenske "hvide" plader, da jeg kørte forbi). Ja, det var tilsyneladende svensk polis, der stod for seancen :)
claus Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 For nu lige at komme gætteværket til livs' date=' så blev jeg hevet ind og kan bekræfte - for mit vedkommende - hvad de checkede: Kørekort, sprit-kontrol og kontrolmærket på nummerpladen.[/quote'] Det er da også kun svenskere der kan tjekke for sprit mandag morgen , det er vidst den morgen man har allermindst lyst til en lille en....
Guest Supermule Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Eller også drikker man for at komme igennem dagen...;) Det er da også kun svenskere der kan tjekke for sprit mandag morgen ' date=' det er vidst den morgen man har allermindst lyst til en lille en....[/quote']
Anina Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Nope, kan jeg ikke blive, fordi min bil er helt lovlig med et hvidt mærke i bagruden ;) "Hvidt mærke i bagruden"? Af og til kører jeg over broen i en dansk indregistreret gulpladebil uden det hvide SKAT-mærket i bagruden. Er svensk politi også på udkig efter dansk SKAT-mærket eller har jeg misforstået noget
Guest Mogens Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 "Hvidt mærke i bagruden"? Man kan kun køre i en gul-pladet bil, hvor momsen ikke er betalt, hvis man har tilkaldevagt eler skiftende arbejdsplads... Af og til kører jeg over broen i en dansk indregistreret gulpladebil uden det hvide SKAT-mærket i bagruden. Er svensk politi også på udkig efter dansk SKAT-mærket eller har jeg misforstået noget... Da jeg skriver indlæget, ved jeg ikke, om det er dansk eller svensk politi, der udfører kontrollen...
Anina Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Da jeg skriver indlæget' date=' ved jeg ikke, om det er dansk eller svensk politi, der udfører kontrollen...[/quote'] Tak for svar. Hmm... jeg var ikke klar over, at det danske politi også arbejder på den svenske side af anlægget... Det har jeg aldrig oplevet andre steder i udlandet, hvor ordensmagten udelukkende havde holdt sig til deres egen side af grænsen.
Guest Mogens Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Tak for svar. Hmm... jeg var ikke klar over, at det danske politi også arbejder på den svenske side af anlægget... Det har jeg aldrig oplevet andre steder i udlandet, hvor ordensmagten udelukkende havde holdt sig til deres egen side af grænsen. Du kan eksempelvis blive stoppet på den svenske side af Øresundsbroen af det danske politi, hvis du kører for stærkt, og de anvender bil og "stopur". Du kan opleve det danske politi arbejde sammen med det tyske politi ved motorvejsgrænsen i Padborg...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu