Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
:cry: :cry: Så skete det der bare ikke må ske, vores kæreste eje, og det eneste luksus, vi har råd til, er blevet stjålet inat. Firebladen er væk..................så lige en advarsel til alle mc ejer PAS godt på tyvbanden er i aktion !!!!!:confused: Tør ikke tænke på hvor mange penge man nu kommer til at miste :cry:
Besvaret

Øv-øv-øv... Hvor er det bare surt :( Det er bare så lamt at man ikke kan have sine ting i fred altså... Og den er jo nok over alle bjerge (broer). Håber for jer at I har en forsikring der dækker bare en del af tabet....

Besvaret
Så skete det der bare ikke må ske, vores kæreste eje, og det eneste luksus, vi har råd til, er blevet stjålet inat. Firebladen er væk..................så lige en advarsel til alle mc ejer PAS godt på tyvbanden er i aktion !!!! Tør ikke tænke på hvor mange penge man nu kommer til at miste :cry:
NNNEEEEEJJJJ:cry: Hvorfor kan folk ikke bare lade andres ting väre i fred:mad: forleden fik en ven stjålet sin helt nye Ninja:sad: For f#n hvor er det trist!Og nää, de svenske forsikringer er ikke noget at råbe hurra for.. Stod den på gaden eller i garage?
Besvaret

i carport med 2 skivelåse på !!!! de må have løftet den og vi sover med åbent vindue lige ud til gaden, meget nok de tør, men har hørt fra flere svenskere af, de tyve er iskolde og går også i garager :cry:

Besvaret

Ja nu har jeg efterlyst den på 4 hjemmesider med findeløn og det hele, men jeg tvivler MEGET på den er i landet:cry: Hvis den så bare var blevet stjålet ude i byen, men i ens hjem, jeg er simpelhen så rystet, og man kunne ikke ligefrem se den fra gaden af !!!:sad:

Besvaret
Ja nu har jeg efterlyst den på 4 hjemmesider med findeløn og det hele' date=' men jeg tvivler MEGET på den er i landet:cry: Hvis den så bare var blevet stjålet ude i byen, men i ens hjem, jeg er simpelhen så rystet, og man kunne ikke ligefrem se den fra gaden af !!!:sad:[/quote']Og så begynder man igen at tänke på det åbne svenske system med at slå reg.nr. ind på mobilen og få alle oplysninger om ejer og bopäl direkte:mad:
Besvaret

ja det er faktisk noget skod, MEN dem som der kører rundt og stjæler MCér må kunne vide det på mange måder, har en kammi som bor i tølløse, han havde den samme blade og fik den stjålet sidste år i en aflåst garage, låsen var brudt op, så tyvene havde jo vist den var der :sad: Bare for meget, nu tør man jo knap nok købe noget andet, og dog de havde ladet trans alpen stå :rolleye:

Besvaret
hvis i har helforsäkring dækker den vel tyveriet' date=' minus en evt. selvrisiko ? :-)[/quote']Det gör den da også hvis man har halvforsikring!:confused: (desuden er selvrisikoen höj (som alt andet) på en svensk mc-forsikring skulle jeg hilse og sige...) Du får desuden heller ikke däkket evt. udgifter til diverse ekstraudstyr mm! Om så jeg fik hele värdien tilbage på min kwak hvis den blev stjålet, ville jeg väre stjernetosset:mad:
Besvaret

hmm er mc forsikringer forskellig fra bil ? jeg får da også dækket ekstra udstyr ved tyveri af bilen. Men ja, er pisse lamt at få stjålet ting :( troede ikke halvforsäkring dækkede indbrud og tyveri ? - kun skade du forvolder på andre mv.

Besvaret
hmm er mc forsikringer forskellig fra bil ?
Åbenbart -ikke at jeg er 100% sikker, men jeg snakkede så sent som i går med en gut, som tidligere på året fik stjålet sin mc, og han fortalte netop, at han havde mistet mange penge, fordi forsikringen ikke gik ind og kiggede på ekstra udstyr (men okay når mc'er har ekstraudstyr er det ofte fordi der er byttes fjedre, dämpersystem, udstödninger og den slags og det er ikke noget vi välger som tilvalg hos forhandleren, måske der i ligger forskellen...?)
troede ikke halvforsäkring dækkede indbrud og tyveri ? - kun skade du forvolder på andre mv.
Det er trafikforsikringen du tänker på :) halvforsikring däkker lige så meget som helforsikring -bare ikke hvis man selv styrter...
Besvaret

Satelitovervågning Kan man ikke montere Satellitovervågning på en kværn?? Det har jeg på Porschen..............

Besvaret
Fucking Polaker!!! Har haft indbrud i min varevogn 4 gange på under 1 år... TIL ALLE Håndværker pas på jeres el-værktøj!!! Surt med jeres Honda!!! :cry:
Nu er det jo ikke sikkert at det er POLAKKER der har udført denne groteske handling........så klap lige dit El-værktøj gulv guy :lol: Og min dybeste medfølelse til Nulla, det er bare rigtig ærgeligt og jeg kan godt forstå i er rigtig harme og kede af det der er sket. Selvom chancerne er små krydser jeg fingre for i får den tilbage ;)
Besvaret
Jajaja på den næste kommer der sgu GPS sporring i :rolleye: hvis vi da får råd til en ny :confused:
Og et par klistermærker med: Property of "ROCKERGRUPPE":fight: PS: ER selv gammel MC entusiast og har kørt RD350, GPZ750 og ZX900R for 10-15 år siden........
  • 2 months later...
Besvaret

Hahahaaaa.... Svenske polisen har lige ringet....de har fundet den stjålne grå Fireblade i...tadaaaa....POLEN !!! ...Men jeg er ligeglad nu. Har jo fået en ny fed Blade, så nu er det forsikringens kværn. Jeg tænkte det sgu nok.....POLEN....*pføj* (no offence) :fight:

Besvaret

Hvor er det egentlig fedt at høre at der rent faktisk sker noget når man anmelder noget. Det er nok ikke sikkert fordi du netop ringer og melder din cykel stjålet de sætter en stor aktion igang. Men at skidtet rent faktisk bliver fundet. Det er sq fedt. Tillykke med jeres nye kværn. Kom i til at miste noget ved det så?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...