Miriam Skrevet September 30, 2007 Rapporter Skrevet September 30, 2007 Denne gang holder vi glatbane kursus, så kom og være med og lær din bils grænser at kende inden det er forsent :) Det løber af stablen d. 1. november Kl. 15.30, på Køre teknisk anlæg på Amager. Kurset vare 4½ time og indeholder bl.a.: Teori Manøvre på tør vej, ind bremsning / placering / kontrol og slalom Manøvre på glatbane, ind bremsning / placering / kontrol og slalom Samt lidt skæg og ballade :) Kurset afholdes af en meget erfaren instruktør som vi har brugt før, som også er med på lidt sjov, eller rettere det er ham der laver sjov og ballade :) Normal prisen på kurset er dkr. 1200,00. Vores pris er dkr. 695,00 pr. pers. for det hele. Der er begrænsede pladser, så det anbefales at tilmelde sig så hurtigt som muligt. Tilmeld dig ved at sende en mail til miriamstilling@hotmail.com. Tilmeldingen er først gældende når pengene er indbetalt på konto nr. 6160 4782401. Så kom og være med til en ny og sjov dag, der med garanti også gør dig til en bedre bilist! Miriam og Michael Stilling
gammeldansk Besvaret September 30, 2007 Rapporter Besvaret September 30, 2007 One or two Hej Miriam! Er det muligt at være 2 på dette kursus? Vi har desværre kun een nyere bil - Skoda Octavia 2005 100 Edition - og mener ikke, at vores Golf GTI Cab. fra 86 skal med i glatførekurset. Lyder spændende synes en ældre herre, som tog sit kørekort i 1962 med 8 timers kørsel og til en pris af 240 kr. inclusiv lægeattest - men uden manøvrebane
hr.w Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hej Miriam - fantastisk tiltag - jeg er med - 1 person, penge kommer idag.
Miriam Besvaret October 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hej Miriam! Er det muligt at være 2 på dette kursus? Vi har desværre kun een nyere bil - Skoda Octavia 2005 100 Edition - og mener ikke, at vores Golf GTI Cab. fra 86 skal med i glatførekurset. Lyder spændende synes en ældre herre, som tog sit kørekort i 1962 med 8 timers kørsel og til en pris af 240 kr. inclusiv lægeattest - men uden manøvrebane Hej Hæhæ ja det lyder til at du godt kunne bruge det :o Kurset gælder for 1 person, men du kan sagtens have en pasagere med i bilen, de vil dog ikke komme til at køre selv.
Miriam Besvaret October 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hej Miriam - fantastisk tiltag - jeg er med - 1 person' date=' penge kommer idag.[/quote'] Perfekt, send mig lige en mail med dit telefon nr. Vi ses
mrode Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Super initiativ!! Også selvom I har afholdt det før. Har tilmeldt mig.. :th2:
spinner Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hmm Bordfodbold....Hvordan syntes I selv det gik Spinner og BS ? Meget skal man finde sig i!!! - Men jeg tilmelder mig også til arrangementet. Desværre virker min mail ikke p.t., så kan ikke sende en sådan.
mrode Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Meget skal man finde sig i!!! Ja, jeg skal nok forsvare hankønnets ære næste gang.. ;)
Miriam Besvaret October 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2007 Meget skal man finde sig i!!! - Men jeg tilmelder mig også til arrangementet. Desværre virker min mail ikke p.t., så kan ikke sende en sådan. Det er fint nok :) du skal da være meget velkommen :)
Miriam Besvaret October 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2007 Ja' date=' jeg skal nok forsvare hankønnets ære næste gang.. ;)[/quote'] Og til dig HA HA HA HA
Jette Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg glæder mig også til endnu en glatbane tur - denne gang i egen bil. Tak for det gode initiativ!!
Miriam Besvaret October 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2007 Stadigvæk et på få pladser tilbage :)
torben Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Stadigvæk et på få pladser tilbage :) 1 tilmelding herfra :)
Miriam Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2007 1 tilmelding herfra :) Hej Torben Send mig lige en mail så jeg får dit telefon nr :) miriamstilling@hotmail.com
Miriam Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2007 Så er der kun 3 pladser tilbage
Markowitch Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Så er der kun 3 pladser tilbage Jeg vil da gerne med, men jeg ved ikke rigtig... Der står i min forsikring at den ikke dækker på bane. Står det ikke også i Jeres? Jeg gider ikke tage chancen hvis uden dækning - Der er helt sikkert et eller andet jeg har misforstået :o - man skulle tro undtagelsen om dækning kun var for racerbaner og ikke et køreteknisk anlæg!
mrode Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Jeg vil da gerne med' date=' men jeg ved ikke rigtig... Der står i min forsikring at den ikke dækker på bane. Står det ikke også i Jeres? Jeg gider ikke tage chancen hvis uden dækning - Der er helt sikkert et eller andet jeg har misforstået :o - man skulle tro undtagelsen om dækning kun var for racerbaner og ikke et køreteknisk anlæg![/quote'] Du skal gøre *rimeligt* råddent på et køreteknisk anlæg for at smadre din bil. Dengang jeg tog kørekort (og sidst var på bane) var det i hvert fald ret sikkert og man kørte ikke særligt hurtigt. Men hvordan forsikringen egentlig forholder sig til det aner jeg ikke (så jeg bør jo egentligt blande mig uden om :) ).
Thomas Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Jeg vil da gerne med' date=' men jeg ved ikke rigtig... Der står i min forsikring at den ikke dækker på bane. Står det ikke også i Jeres? Jeg gider ikke tage chancen hvis uden dækning - Der er helt sikkert et eller andet jeg har misforstået :o - man skulle tro undtagelsen om dækning kun var for racerbaner og ikke et køreteknisk anlæg![/quote'] Nu skal du jo ikke på nogen måder køre race, og efter hvad jeg forstod på Miriam så gælder forsikringen, og forsikringen burde sku give et tilskud til det da du forbedrer dine køreegenskaber.. Ville meget gerne med, men er i Norge:(
Miriam Besvaret October 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2007 Jeg vil da gerne med' date=' men jeg ved ikke rigtig... Der står i min forsikring at den ikke dækker på bane. Står det ikke også i Jeres? Jeg gider ikke tage chancen hvis uden dækning - Der er helt sikkert et eller andet jeg har misforstået :o - man skulle tro undtagelsen om dækning kun var for racerbaner og ikke et køreteknisk anlæg![/quote'] Der er ikke noget race :) Og har aldrig hørt om en forsikring der ikke dækker. Men det lettest er vel at ringe til dem ?
Markowitch Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Der er ikke noget race :) Og har aldrig hørt om en forsikring der ikke dækker. Men det lettest er vel at ringe til dem ? Har lige ringet til Sveland. De siger at som udgangspunkt bortfalder forsikringen hvis man benytter bilen på en Halkbana og selvfølgelig også på en racerbane. Jeg går ud fra at en Halkbana er et køreteknisk anlæg? Den kære telefondame sagde, at var man medlem af en klub, så kunne man godt få forsikringsdækning, såfremt produktchefen (?) havde godkendt denne klub. Tja... så jeg må vist hellere melde pas. :(
Miriam Besvaret October 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 7, 2007 Så er der ikke flere pladser :) Der er dog en enkelt der endnu ikke har betalt, men det er jeg sikker på han gør :th2: Man har dog mulighed for at komme i kø, hvis der nu skulle være en der ikke kan alligevel !
spinner Besvaret October 8, 2007 Rapporter Besvaret October 8, 2007 Så er der ikke flere pladser :) Der er dog en enkelt der endnu ikke har betalt' date=' men det er jeg sikker på han gør :th2:[/quote'] Ups, det er mig -De ryger afsted inden vi ses næste gang, til en gang prygl... ;)
spinner Besvaret October 8, 2007 Rapporter Besvaret October 8, 2007 Til forsikrings-spørgsmålet, modtog jeg lige et opkald fra Länsförsäkringar. Hos dem gælder forsikringen, ifølge telefondimsen jeg talte med, så længe der ikke er tale om tävling eller tävlings-træning.
Miriam Besvaret October 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 8, 2007 Vi overvejer at lave et kursus til i slutningen af Nov. eftersom der har været meget rift om dette, og der allerede er kø. Så hvis du kunne tænke dig at deltage i det, så giv mig lige et prej :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu