plup Skrevet October 4, 2007 Rapporter Skrevet October 4, 2007 Inspireret af andre brugere herinde vil jeg da også lige fremvise vores lille vidunder Emil, som blev født d. 27. august. Lige som Winnie kan jeg kun anbefale det - hvem kan dog sige nej til sådan en lille nuser?!
Juff Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Hej Plup Et stort tillykke fra mig :) ( Sisse og Noah har jo nok ønsket dig tillykke ) ;) /Jan
Miss W Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Hej Pilu, Åhhh, ja han er da rigtig kær Tænkte også på dig og om han mon var kommet. Du er da i så fald nedkommet lidt før termin eller...? Håber at vi kan mødes en dag og udveksle erfaringer. Smil, Winnie
Madsen Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Endnu engang mange gange tillykke!
ccdj Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Inspireret af andre brugere herinde vil jeg da også lige fremvise vores lille vidunder Emil, som blev født d. 27. august. Lige som Winnie kan jeg kun anbefale det - hvem kan dog sige nej til sådan en lille nuser?! Kæmpe Tillykke med Lille Emil ...hvor ser han sød ud ;)
Jette Besvaret October 7, 2007 Rapporter Besvaret October 7, 2007 Til lykke til lykke hvor er han skøn
plup Besvaret October 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 7, 2007 Tusind tak for alle jeres søde lykønskninger :) Sidder lige og kigger på mit lille vidunder - jeg er bare så forelsket... Winnie you've got mail :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu