cornisland Skrevet October 16, 2007 Rapporter Skrevet October 16, 2007 Har lige downloadet nogen albums, men de er pakket i rar filer, nogen som ved hvordan man åbner dem ???
Guest Trine Besvaret October 16, 2007 Rapporter Besvaret October 16, 2007 Jeg pakker dem ud med WinRAR... jeg kan ikke huske linket men det vil google nok kunne klare...
Zidane Besvaret October 16, 2007 Rapporter Besvaret October 16, 2007 Har lige downloadet nogen albums' date=' men de er pakket i rar filer, nogen som ved hvordan man åbner dem ???[/quote'] http://www.download.com/WinRAR/3000-2250_4-10745708.html?tag=lst-0-1 http://www.bitzipper.com/how-to-open-a-rar-file.html
Guest Supermule Besvaret October 16, 2007 Rapporter Besvaret October 16, 2007 http://www.rarlab.com/download.htm
cbpwr Besvaret October 16, 2007 Rapporter Besvaret October 16, 2007 RAR er super prg. kan enda pakke/udpakke i ZIP, men som regl langt bedre ZIP. Det er længe siden seriøse FTP-serviere har brugt ZIP :D De tests jeg lavede for nogle år siden var RAR langt bedre end zip, og synes ogse deres interface er fedt. Har ikke brugt zip i årevis :) -Claus-
cornisland Besvaret October 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 17, 2007 Tak Mange tak for hjælpen, fået udvidet min CD samling ;)
Gio Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Mange tak for hjælpen' date=' fået udvidet min CD samling ;)[/quote']Ja...musikken er jo ofte billigere at købe på nettet. Men at butikkerne ligefrem er begyndt at distribuere i pakket format, er nyt for mig.
mrode Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Ja...musikken er jo ofte billigere at købe på nettet. Men at butikkerne ligefrem er begyndt at distribuere i pakket format' date= er nyt for mig. Det er en af de der trendy butikker hvor man selv bestemmer hvor meget man vil betale.. Ligesom Radiohead
Gjol Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 RAR er super prg. kan enda pakke/udpakke i ZIP, men som regl langt bedre ZIP. Det er længe siden seriøse FTP-serviere har brugt ZIP :D De tests jeg lavede for nogle år siden var RAR langt bedre end zip, og synes ogse deres interface er fedt. Har ikke brugt zip i årevis :) -Claus- Nu er det jo standard at 0day ligger i zip. Vil mene at der er en del seriöse FTP-servers som altså bruger zip. Dog så er det RAR for resten af pengene. Sorry for OT.
mrode Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Nu er det jo standard at 0day ligger i zip. Vil mene at der er en del seriöse FTP-servers som altså bruger zip. Dog så er det RAR for resten af pengene. Sorry for OT. Det er kun fordi det er tradition.. Meget er endda først pakket i ZIP og så i RAR bagefter (og ja, det er lamt..) :)
Gjol Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Det er kun fordi det er tradition.. Meget er endda først pakket i ZIP og så i RAR bagefter (og ja' date=' det er lamt..) :)[/quote'] Traditioner er til for at brydes, men scenen er trods alt scenen. Der skal helst ikke ändres for meget
cornisland Besvaret October 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 18, 2007 Ja...musikken er jo ofte billigere at købe på nettet. Men at butikkerne ligefrem er begyndt at distribuere i pakket format' date= er nyt for mig. Ups skal man betale for det man henter på nettet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu