koustrup Skrevet October 17, 2007 Rapporter Skrevet October 17, 2007 Er der nogle af jer herinde, som har erfaringer mht. indkøb af tyveri-alamer - er de billigere i SE? Skal ikke tilsluttes nogen kontrol central, blot ringe op - og give lyd fra sig :-)
skallstorp Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Har ikke selv erfaring men Har ikke selv erfaring men, Harald Nyborg (DK, ved ikke med herovre) der skulle fungere upåklageligt.
Thomas Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Er der nogle af jer herinde, som har erfaringer mht. indkøb af tyveri-alamer - er de billigere i SE? Skal ikke tilsluttes nogen kontrol central, blot ringe op - og give lyd fra sig :-) Der er en masse nye til salg på blocket, men har ingen forstand på hvad der er skidt og godt. Vil gerne selv have en...
ednob Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Prøv... .... evt at kigge på alarmgruppen.dk har kun gode erfaringer med dem. Fine priser og god service. :th2:
koustrup Besvaret October 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 18, 2007 Har ikke selv erfaring men' date=' Harald Nyborg (DK, ved ikke med herovre) der skulle fungere upåklageligt.[/quote'] Dem må jeg ud og kigge nærmere på.
koustrup Besvaret October 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 18, 2007 Der er en masse nye til salg på blocket' date=' men har ingen forstand på hvad der er skidt og godt. Vil gerne selv have en...[/quote'] Ja det er jo lidt samme situration jeg står i - jeg kiggede først på www.hjemmealarmer.dk, men tror altså at det skulle kunne gøres billigere :-)
MRoderick Besvaret October 18, 2007 Rapporter Besvaret October 18, 2007 Ja, efter at haft indbrud i min lejlighed i Malmø i sidste uge, er jeg også på udkig efter noget alarm halløj. Gerne noget der kan dække alle indgangene i min lejlighed, da det var min hoveddør de brød op
credde Besvaret October 18, 2007 Rapporter Besvaret October 18, 2007 Ja det er jo lidt samme situration jeg står i - jeg kiggede først på www.hjemmealarmer.dk' date= men tror altså at det skulle kunne gøres billigere :-)http://www.hjemmealarmer.dk/about_us.php?language=sv ) i forbindelse med et stort projekt i Malmö. Har kun godt at sige om manden, men det var dog ikke i forbindelse med de produkter, der sælges på hjemmesiden. Jeg har arbejdet med ham, som har den svenske del af hjemmesiden, Lars Norling(
credde Besvaret October 18, 2007 Rapporter Besvaret October 18, 2007 Ja' date=' efter at haft indbrud i min lejlighed i Malmø i sidste uge, er jeg også på udkig efter noget alarm halløj. Gerne noget der kan dække alle indgangene i min lejlighed, da det var min hoveddør de brød op [/quote'] Surt show - fortæl gerne hvilket slags system du vælger, der er godt nok mange systemer at vælge imellem rundt omkring på nettet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu