Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogle af jer herinde, som har erfaringer mht. indkøb af tyveri-alamer - er de billigere i SE? Skal ikke tilsluttes nogen kontrol central, blot ringe op - og give lyd fra sig :-)
Der er en masse nye til salg på blocket, men har ingen forstand på hvad der er skidt og godt. Vil gerne selv have en...
Besvaret
Der er en masse nye til salg på blocket' date=' men har ingen forstand på hvad der er skidt og godt. Vil gerne selv have en...[/quote'] Ja det er jo lidt samme situration jeg står i - jeg kiggede først på www.hjemmealarmer.dk, men tror altså at det skulle kunne gøres billigere :-)
Besvaret

Ja, efter at haft indbrud i min lejlighed i Malmø i sidste uge, er jeg også på udkig efter noget alarm halløj. Gerne noget der kan dække alle indgangene i min lejlighed, da det var min hoveddør de brød op :mad:

Besvaret
Ja det er jo lidt samme situration jeg står i - jeg kiggede først på www.hjemmealarmer.dk' date= men tror altså at det skulle kunne gøres billigere :-)http://www.hjemmealarmer.dk/about_us.php?language=sv ) i forbindelse med et stort projekt i Malmö. Har kun godt at sige om manden, men det var dog ikke i forbindelse med de produkter, der sælges på hjemmesiden.
Jeg har arbejdet med ham, som har den svenske del af hjemmesiden, Lars Norling(
Besvaret
Ja' date=' efter at haft indbrud i min lejlighed i Malmø i sidste uge, er jeg også på udkig efter noget alarm halløj. Gerne noget der kan dække alle indgangene i min lejlighed, da det var min hoveddør de brød op :mad:[/quote'] Surt show :sad: - fortæl gerne hvilket slags system du vælger, der er godt nok mange systemer at vælge imellem rundt omkring på nettet

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...