Jump to content

Only great minds can read this :)

Recommended Posts

Skrevet

This is weird, but interesting! This is a cool thing check it out. fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can. i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it Fortsat god dag... :)

Guest Supermule
Besvaret

Nej.....Der står at hjernen læser HELE ordet og IKKE de enkelte bogstaver.....;)

Hvorfor skulle det väre et problem at läse det? -der står jo trods alt i teksten' date=' at hjernen ikke läser hele ord og ikke enkelte bogstaver...;)[/quote']
Besvaret
Hvorfor skulle det väre et problem at läse det? -der står jo trods alt i teksten' date=' at hjernen ikke läser hele ord og ikke enkelte bogstaver...;)[/quote'] Det ved jeg ikke ;) ..... Har bare posted den... Men de ved meget på Cambridge University.....
Guest Supermule
Besvaret

Der mangler da 2 bogstaver der......L og T......

This is weird, but interesting! This is a cool thing check it out. fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can. i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it Fortsat god dag... :)
Guest Supermule
Besvaret

Ja....Men synes bare ikke det passede ind med sætningen foran........:)

Nej' date=' for der skal stå 'rest' - altså 'resten'...[/quote']
Besvaret
Nej.....Der står at hjernen læser HELE ordet og IKKE de enkelte bogstaver.....;)
Du skal läse hvad jeg mener, ikke hvad jeg skriver:rolleye: ;) min fejl -et "ikke" for meget såklart...
Guest Supermule
Besvaret

Så er det nok derfor der går lidt ged i den her på debatten af og til.....:D

Du skal läse hvad jeg mener' date=' ikke hvad jeg skriver:rolleye: ;) min fejl -et "ikke" for meget såklart...[/quote']
Besvaret
Hvad ville du have der skulle stå da???
Så er det nok derfor der går lidt ged i den her på debatten af og til.....:D
Ja ja, men _ordet, Brian - Hvilket ord ville du danne med bogstaverne elrstt i den sætning, så det gav mening?
Besvaret
Ja ja' date=' men _ordet, Brian - Hvilket ord ville du danne med bogstaverne [b']elrstt i den sætning, så det gav mening?
Det skal jo så være et ord, som starter med R og slutter med T... Jeg er også spændt på, hvad der kunne stå? :D
Guest Supermule
Besvaret

Jamen mit indlæg forsvandt lige da databasen gik ned...... Jeg havde glemt at skrive et "e"..... Jeg ville gerne ha' der skulle stå letters..... Men "rest" er fint, men troede der var forsvundet noget under copy/paste.....:)

Besvaret
Jamen mit indlæg forsvandt lige da databasen gik ned...... Jeg havde glemt at skrive et "e"..... Jeg ville gerne ha' der skulle stå letters..... Men "rest" er fint, men troede der var forsvundet noget under copy/paste.....:)
Letters ender ikke på t:th2:
Guest Supermule
Besvaret

Nej....Det gør det ikke................ Nu var det også bare fordi jeg ville rette hele ordet og ikke bare tilføje et par bogstaver..... Men "rest" er fint.......:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...