Kira Skrevet November 1, 2007 Rapporter Skrevet November 1, 2007 Ja jeg kunne ikke holde mig på måtten så jeg måtte bare eje den her skønne hund ;)
credde Besvaret November 1, 2007 Rapporter Besvaret November 1, 2007 Tillykke med hunden (billederne virker ikke). Så skal Lars til at gå med et helt kobbel hunde
Kira Besvaret November 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2007 Ja jeg regner med at købe sådan en man kan have rundt om maven - jeg har set nogen gå med 7 hunde på engang haha
Juff Besvaret November 1, 2007 Rapporter Besvaret November 1, 2007 He he så sød den er :D Tillykke, det lader til den har det godt imellem de 2 store...:)
BS Besvaret November 1, 2007 Rapporter Besvaret November 1, 2007 Billede af Lars inden længe.. ;) LOOOL
Lynge Besvaret November 2, 2007 Rapporter Besvaret November 2, 2007 Shit det er jo Jack Hendersson den berømte hunde visker, han er mit store idol;) Nej jeg tror vi holder ved 3 indtil videre:o Billede af Lars inden længe.. ;)
MC Manden Besvaret November 2, 2007 Rapporter Besvaret November 2, 2007 Nej jeg tror vi holder ved 3 indtil videre:o Ja, indtil Kira bestemmer sig for endnu en hund I må da vist snart ha' et mindre landsted
Lynge Besvaret November 2, 2007 Rapporter Besvaret November 2, 2007 Som sagt vi har jo grunden, så hvis det bliver nødvendigt, så må vi jo bygge:laugh: Ja, indtil Kira bestemmer sig for endnu en hund I må da vist snart ha' et mindre landsted
michael og carina Besvaret November 2, 2007 Rapporter Besvaret November 2, 2007 Hvor er den bare kær. Tillykke med den
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu