Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Folkens! Mens I alle nyder jeres velfortjente søndag så sidder jeg og knokler med at forberede mig til eksamen:rolleye: Jeg sidder med en masse formler osv som jeg skal have skrevet i word, og mener at jeg engang via "Indsæt - objekt" kunne få en funktion hvor man "nemt" kunne skrive formler og brøkstreger osv (så det ser lidt pænere ud end fx (1+omsætning) / (475-omkostninger *100)). Er der nogen der kan huske hvad det hedder? Jeg har også en haft et meget meget simpelt graf program liggende på min pc, som desværre er slettet nu. Det er ikke Excell, men et som var hurtigt lige at skrive en ligning og så kom den med grafen. Det hed noget med "X"-graf, så vidt jeg husker (hvor det så er X jeg ikke kan huske :laugh: ). Ellers er der nogen som kan anbefale noget andet?:love2: Håber på hurtigt svar, for som altid er man jo i god tid med eksamen :rolleyes:

Besvaret
Du har vel ikke også svar på det med graf-programmet vel? :laugh:
Desværre ikke :( Jeg ville lave en hurtig graf i Excel og indsætte den i Word dokumentet, hvis jeg var dig. Det er hurtig gjort og ser pænt ud.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...