Rosa Skrevet November 4, 2007 Rapporter Skrevet November 4, 2007 Hej Folkens! Mens I alle nyder jeres velfortjente søndag så sidder jeg og knokler med at forberede mig til eksamen:rolleye: Jeg sidder med en masse formler osv som jeg skal have skrevet i word, og mener at jeg engang via "Indsæt - objekt" kunne få en funktion hvor man "nemt" kunne skrive formler og brøkstreger osv (så det ser lidt pænere ud end fx (1+omsætning) / (475-omkostninger *100)). Er der nogen der kan huske hvad det hedder? Jeg har også en haft et meget meget simpelt graf program liggende på min pc, som desværre er slettet nu. Det er ikke Excell, men et som var hurtigt lige at skrive en ligning og så kom den med grafen. Det hed noget med "X"-graf, så vidt jeg husker (hvor det så er X jeg ikke kan huske ). Ellers er der nogen som kan anbefale noget andet? Håber på hurtigt svar, for som altid er man jo i god tid med eksamen
Guest Trine Besvaret November 4, 2007 Rapporter Besvaret November 4, 2007 Equation Editor ligger som du husker under indsæt objekt.
Rosa Besvaret November 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 4, 2007 jaaa det er rigtigt, men mit word har det ikke. Hvad gør man så?
larscph Besvaret November 4, 2007 Rapporter Besvaret November 4, 2007 Her: Vælg insert object og så MS Equation
Rosa Besvaret November 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 4, 2007 Ok, tusind tak! Du har vel ikke også svar på det med graf-programmet vel?
larscph Besvaret November 4, 2007 Rapporter Besvaret November 4, 2007 Hvis du ikke har Equation Editor er den måske ikke installeret. Se her hvordan man gør http://www.wellesley.edu/Computing/WinXP/Equation_Editor/equation_editor.html Det kan variere lidt fra version til version - hvordan den konkret gøres.
larscph Besvaret November 4, 2007 Rapporter Besvaret November 4, 2007 Du har vel ikke også svar på det med graf-programmet vel? Desværre ikke :( Jeg ville lave en hurtig graf i Excel og indsætte den i Word dokumentet, hvis jeg var dig. Det er hurtig gjort og ser pænt ud.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu