Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg troede jeg havde søvn i øjnene da jeg så en cyklist på vej mod Danmark til morgen kl. 7.15 - forsøgte faktisk at ringe til politiet, men der var for dårlig dækning på broen. 10 minutter senere sagde de det også i trafikradioen. Hvordan hulen kan det lade sig gøre at komme derud på cykel? Håber de fik samlet ham op rimelig hurtigt, jeg tør da ikke tænke på hvor farligt det ville være med en cyklist i tunnelen...

Besvaret

Hæ. Jeg så godt en svensk politibil med en cykel bagpå og en kunde i bagsædet. De fik først samlet cyklisten op omkring midten af højbroen. Det var vel bare en der var blevet træt af broens prispolitik :p

Besvaret
Hvordan hulen kan det lade sig gøre at komme derud på cykel?
Det er faktisk ikke så svært. Man kan bare benytte "bagindgangen" ved kundecenteret. Der er godt nok en bom, men det er for at holde bilerne ude :laugh: Ikke desto mindre noget af et selvmordsprojekt! :eek:
Besvaret

Jeg kørte forbi polis-bilen med cykkelen bagpå i tunnelen. Polisen kørte i 85 km/t og blev selvfølgelig passeret af de flæste. Overraskende mange valgte dog at sænke farten og lægge sig ind foran polis-bilen.... :)

Besvaret
Jeg kørte forbi polis-bilen med cykkelen bagpå i tunnelen. Polisen kørte i 85 km/t og blev selvfølgelig passeret af de flæste. Overraskende mange valgte dog at sænke farten og lægge sig ind foran polis-bilen.... :)
Lige et off topic spørgsmål. Må svensk politi stoppe biler i danmark?
Besvaret
Lige et off topic spørgsmål. Må svensk politi stoppe biler i danmark?
Både ja og nej. De må gerne forfølge og standse en bil X-antal kilometer ind over den danske grænse (kan ikke huske hvor mange). De må ikke på den danske side udføre politimæssigt arbejde der ikke grunder i en forfølgelse ind over den danske grænse - altså de må ikke holde v/ tunnellen og stoppe dig for at køre for hurtigt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...