Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Har læst deres resultat fra undersøgelsen (som jeg selv brugte tid på at udfylde). Hvad er det lige det dækker over at 7/10 er tilfredse? - er det servicen, vejret, prisen eller bare det at det i det hele taget er muligt at køre i bil over broen? - elendig "journalistik". Tror ikke på at særlig mange har nævnt hastigheden i tunnellen som et problem. Tror udelukkende at det problem eksisterer i hovederne på dem der "administrerer" broen. Godt nok kører nogen få alt for stærkt dernede, jeg selv kører gerne en del for stærkt (uden direkte at genere nogen). At tilpas mange, til ligefrem at nævne det i konklusionen, skulle udtrykke en generel bekymring over hastigheden finder jeg ikke troværdigt. Pede

Besvaret

latterlig undersøgelse, jeg svarede også på den, 9ud af 10 er tilfredse med at være kunde, ja right, som om man har noget valg. dem jeg kender som er kunde hos øresund, de brokker sig over det samme, priser, service osv osv, at få et svar via mail, tager virkelig lang tid og deres online system de har snakket om i over et år, ja hvor er det lige. har ikke engang fået min faktura for oktober måned, og vi skriver d 13 nov idag, det er sgu sløset.

Besvaret

Jeg er tilfreds med broens produkt. Jeg er tilfreds med broens telefonservice. Jeg bruger den sjældent. Jeg er tilfreds med broens håndtering af forkerte fakturaer. Endog meget tilfreds. Jeg er tilfreds med betalingsanlægget og den service man får / kan få der. Jeg er tilfreds med broens kommunikation i forbindelse med ulykker, selvom det er frustrerende ikke at kunne komme hjem, når der er en ulykke. Men det er knap nok broens skyld. Jeg er ikke tilfreds med priserne. De er for høje. På den anden side er der et skattefradrag, som gør at min gennemsnitsnettopris lander på ca. DKR 80,00, og det er ikke så slemt. En færge have ikke været billigere. Broen skal dog ikke have kredit for det, det er jo broen i kombination med skattesystemet. I sidste ende er det mig selv der skal have "skylden" for at prisen er så høj. Jeg flyttede til Sverige i 2001 efter at have lavet et regnestykke hvor bolig, bil, leveomkostninger, broomkostninger, livskvalitet, m.m. gik op i en højere enhed. Jeg havde et frit valg med nogle kendte parametre. Siden har bropriserne ændret sig, men det har resten af verden også. Jeg er ekstremt utilfreds med mange af mine medtrafikanter. Om de kører for stærkt må de selv om, men når de ikke kan holde sikkerhedsafstand, ikke giver tegn, ikke koordinerer overhalinger med den øvrige trafik, således at man skal bremse og vige til siden, blot fordi en knold vil en billængde før på arbejde, føler jeg mig generet. Ulykkerne på broen er ofte noget der hænger sammen med trafikanterne, og ikke selve broen.

Besvaret

Det er sådan med statistik at man kan få den til at være som man vil have den. Med præcist det samme talgrundlag kan den være god eller dårlig for den der laver den, det er bare et spørgsmål om at fortolke tallene lidt :cool:

Besvaret
Det er sådan med statistik at man kan få den til at være som man vil have den. Med præcist det samme talgrundlag kan den være god eller dårlig for den der laver den, det er bare et spørgsmål om at fortolke tallene lidt :cool:
Helt rigtigt, det er lige nøjeagtig problemet. OG hvad er det for et KVAJ der har lavet denne undersøgelse, måske han skulle have sine skolepenge igen, dårligere undersøgelse har jeg ALDRIG set. Jeg er generelt tilfreds med broen og deres services, men synes godt de kunne sætte brobizz banerne lidt op i hastighed, hvad er ideen med at man skal standse helt op, før den registreres, på storebælt, er gennemsnits hastigheden igennem samme baner 30km/t. men hvad ved jeg, måske er fynboere bare hurtigere end svenskere.....:lol:
Besvaret
hvad er ideen med at man skal standse helt op' date=' før den registreres, på storebælt, er gennemsnits hastigheden igennem samme baner 30km/t. men hvad ved jeg, måske er fynboere bare hurtigere end svenskere.....:lol:[/quote']Systemet har skam været implementeret på Oresundsbroen - men de havde for mange problemer med det, og de-monterede hele gøgemøget igen for nogle år siden. Siden da har de "truet" med at igangsætte et tilsvarende system - men det har nok lange udsigter.
Guest Supermule
Besvaret

Ja.......Men det var vistnok 2006..... Men grejet hænger dernede. Det er vel bare at aktivere lortet.....

GIO: På deres eget pendlerforum lover Jacob Vestergaard at de skal sætte test igang inden året er omme, hvis jeg husker rigtigt.
Besvaret

En konspirationsteori kunne være at de simpelehen ikke VIL aktivere det igen. Tolderne får for lidt tid til at lure på folk, de kan ikke nå at få fotograferet bilen fra nok vinkler, eller noget...

Besvaret
En konspirationsteori kunne være at de simpelehen ikke VIL aktivere det igen. Tolderne får for lidt tid til at lure på folk' date=' de kan ikke nå at få fotograferet bilen fra nok vinkler, eller noget...[/quote'] Den holder da kun på den svenske side, hvornår har nogen sidst set en Dansk tolder ved broen...?
Besvaret

Statistik min bare... Endnu et eksempel på hvordan statistik kan bruges til vildledning... :sick: Men det må da opmuntre de medarbejdere jeg har haft kontakt med i konsortiet :lol:

Besvaret

Vildledning ja Vildledning er der masser af. Sidste uge hvor der havde været 3 biler som forulykkede i tunnelen. Banen mod Danmark var lukket i 40 min. Jeg holdt som en af de første i kø. Medarbejdere fra broen kom og fortalte at der nu igen havde været uheld i tunnelen. Men da vi fik lov at køre, viste det sig "falck" havde strøget kattegrus 3-400 meter før tunnelen. Altså var uheldet ikke i tunnelen, men før. Man kan fortælle og undersøge hvad men vil, så længe det ikke bliver opdaget at man lyver.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...