Jump to content

Sikkerhedskopi af sine DVD film????

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Hvis man gerne vil ha sine DVD film lagt ned som rå kopier på harddisken, hvad gør man så???? Det er bare så jeg har en kopi af mine film, så når Lukas ridser dem, så har jeg dem stadig.....:) Anyone????

Besvaret

enten skal rippe den og konvertere den til et format med mulighed for lidt kvalitetstab ellers tage den nemme (men pladskrævende) måde og lav en .ISO image af den.

Besvaret
enten skal rippe den og konvertere den til et format med mulighed for lidt kvalitetstab ellers tage den nemme (men pladskrævende) måde og lav en .ISO image af den.
Men når man så laver en iso fylder den jo lige under 8GB. Hvad gør man så når den skal brændes ned igen? Dual layer dvd?
Besvaret

ok..for når jeg laver sikkerheds kopier har jeg altid "shrinked" dem for at få dem ned i 4.7gb...men kunne da være man skulle investere i dual layer skiver til de rigtige gode film. Takker for svar.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har lige fået Pirates 3 og dvd shrink virker ikke..... Den fået et cyklisk redundansfejl....

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har fået det til at køre via ANYDVD og dvd shrink....... Så tak for det drenge!!! :)

Besvaret

Du kan i flere programmer vælge kun at komprimere filmdelen ( movie only ), hvorefter du vælger et type lydspor og de undertekster du vil have. Så slipper du for at skulle komprimere menuer, reklamer, trailer osv.. Det har for det meste en positiv virkning på komprimerings-kvaliteten :th2:

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har en 4TB server stående til film, så de bliver lagt som ukomprimerede film.

Besvaret
Jeg har fået det til at køre via ANYDVD og dvd shrink....... Så tak for det drenge!!! :)
Any time... :th2: Jeg siger til hvis jeg engang skal bruge et gigabit net med tilsvarende throughput... :)
Guest Supermule
Besvaret

Det gør du bare Lars :)

Any time... :th2: Jeg siger til hvis jeg engang skal bruge et gigabit net med tilsvarende throughput... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...