Guest Supermule Skrevet November 16, 2007 Rapporter Skrevet November 16, 2007 Hvis man gerne vil ha sine DVD film lagt ned som rå kopier på harddisken, hvad gør man så???? Det er bare så jeg har en kopi af mine film, så når Lukas ridser dem, så har jeg dem stadig.....:) Anyone????
TDC Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 enten skal rippe den og konvertere den til et format med mulighed for lidt kvalitetstab ellers tage den nemme (men pladskrævende) måde og lav en .ISO image af den.
thygesen Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Hej Supermule, Gå ind på www.vcdhelp.com (tror jeg den hedder) og kig der, der er hjælp til alt.. Men kort fortalt.. find dvdshrink på nettet og brug det.. Du behøver ikke shrinke selvom den foreslår det.. Det er et super let program..
ole Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Prøve http://www.dvdshrink.org/what.html, det lave hurtig sikkerhed kopi af børnfilm, før de ridser den.
BS Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 enten skal rippe den og konvertere den til et format med mulighed for lidt kvalitetstab ellers tage den nemme (men pladskrævende) måde og lav en .ISO image af den. Men når man så laver en iso fylder den jo lige under 8GB. Hvad gør man så når den skal brændes ned igen? Dual layer dvd?
thygesen Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Jeps.. lige præcis.. dual.. Eller også kan man leve med lidt dårligere kvalitet og få dvdshrink til at komprimere videoen
BS Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 ok..for når jeg laver sikkerheds kopier har jeg altid "shrinked" dem for at få dem ned i 4.7gb...men kunne da være man skulle investere i dual layer skiver til de rigtige gode film. Takker for svar.
Guest Supermule Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Jeg har lige fået Pirates 3 og dvd shrink virker ikke..... Den fået et cyklisk redundansfejl....
larscph Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Producenterne gør hvad som helst for at forhindre at du kan tage sikkerhedskopier af dine DVD'er. Blandt andet de der CRC fejl. Min erfaring er, at denne her: http://www.1clickdvdcopy.com/ gør det genrelt rimelig godt. For at fungere skal du hvis det er en kopibeskyttet film have AnyDVD eller lignende software installeret (http://www.slysoft.com/da/anydvd.html).
Guest Supermule Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Jeg har fået det til at køre via ANYDVD og dvd shrink....... Så tak for det drenge!!! :)
Juff Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Du kan i flere programmer vælge kun at komprimere filmdelen ( movie only ), hvorefter du vælger et type lydspor og de undertekster du vil have. Så slipper du for at skulle komprimere menuer, reklamer, trailer osv.. Det har for det meste en positiv virkning på komprimerings-kvaliteten :th2:
Guest Supermule Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Jeg har en 4TB server stående til film, så de bliver lagt som ukomprimerede film.
larscph Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Jeg har fået det til at køre via ANYDVD og dvd shrink....... Så tak for det drenge!!! :) Any time... :th2: Jeg siger til hvis jeg engang skal bruge et gigabit net med tilsvarende throughput... :)
Guest Supermule Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Det gør du bare Lars :) Any time... :th2: Jeg siger til hvis jeg engang skal bruge et gigabit net med tilsvarende throughput... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu