CoolAIR Skrevet November 19, 2007 Rapporter Skrevet November 19, 2007 Jeg havde tegnet forsikring hos Sveland sidste år. I år fik jeg så et bedre tilbud fra et andet selskab og tegnede derfor forsikring hos dem i stedet for. Efter kontakt med Sveland, viser det sig at bindingstiden er et år! Det vil sige at min forsikring tidligst kan opsiges til september næste år. Der står INTET i de papirer jeg fik i sin tid, men der henvises til de fulde vilkår på deres hjemmeside. Jeg synes det er lidt groft, så jeg vil bare høre om der er nogen der har oplevet tilsvarende?
larscph Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Ja det er så vidt jeg ved ret normalt med forsikringer. Både i Danmark og Sverige.
thomas_lund Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Samme her - fik en ny forsikring ca 11 måneder inden udløb, og måtte pænt vente.
Juff Besvaret November 19, 2007 Rapporter Besvaret November 19, 2007 Forsikringsperioden er 12 måneder. Dog kan man hos länsförsäkringar siger den op før hvis: Punkt nr. 2 er da spændende :-D " hvis behovet bortfalder "
CoolAIR Besvaret November 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2007 Ja så kan jeg lære det, men på de forsikringer jeg har haft i DK var der kun en måneds opsigelse på... Det lader dog til at Svelands forsikring ophører hvis man "glemmer" at betale... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu