hpn Skrevet November 20, 2007 Rapporter Skrevet November 20, 2007 Er der nogen, der ved om det er muligt at få fat i "barnmorskans anteckningar från förlossningen"? Når man kommer til efterkontrol får man jo "bare" en kopi af journalen. Så som jeg har forstået det, kan man i DK få en kopi af jordemoderens notater, som hun har skrevet under födslen. Hvem skal man kontakte?
ccdj Besvaret November 20, 2007 Rapporter Besvaret November 20, 2007 Vi fik at vide, vi selv skulle huske at tage kopier af alt, inden vi "tjekkede" ud af hospitalet. Hospitalet stillede kopimaskine til rådighed, så det gjorde vi :) jeg fødte i Ystad. Og det var så også jordmoderens notater fra fødslen. Så ja, jeg ved ikke lige hvordan i får fat i dem hvis i ikke selv har taget kopier??
hpn Besvaret November 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2007 Det var der slet ikke tale om her på MAS. Heller ikke for snart 4 år siden.
Mc.Kinnell Besvaret November 22, 2007 Rapporter Besvaret November 22, 2007 Slutter mig til Christina ( queen of Skivarp ;) ) Men hvad hvis I tager kontakt til der hvor barnet blev født ? De journaler bliver vel gemt eller noget - eller er det bare mig der er så nostalgisk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu