Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Fandt ud af dækkene var totalt nedslidte på den gamle Fiesta. Så kørte først til et meget lokalt værksted (100m fra min bopæl) de anbefalede First Stop. Jeg kørte til deres værksted i Landskrona (Det ligger lige ved bilprovningen). Og god service må jeg sige, de kunne gøre det med det samme, nu er det en gammel bil så derfor havde jeg selv nogle gamle dæk på andre fælge dem satte de over, desværre var de 2 hjulsæt kun 12" så der skulle nogle nye på, men de prøvede at finde nogle brugte, de havde desværre ikke nogle brugte, men så ringede han til et andet firma så fremskaffede de 2 lovlige dæk for en "hund" stykket. Så måtte slippe 800svenske for besøget. Super service må jeg sige! -Claus-

Besvaret
Hejsa. Fandt ud af dækkene var totalt nedslidte på den gamle Fiesta. Så kørte først til et meget lokalt værksted (100m fra min bopæl) de anbefalede First Stop. Jeg kørte til deres værksted i Landskrona (Det ligger lige ved bilprovningen). Og god service må jeg sige, de kunne gøre det med det samme, nu er det en gammel bil så derfor havde jeg selv nogle gamle dæk på andre fælge dem satte de over, desværre var de 2 hjulsæt kun 12" så der skulle nogle nye på, men de prøvede at finde nogle brugte, de havde desværre ikke nogle brugte, men så ringede han til et andet firma så fremskaffede de 2 lovlige dæk for en "hund" stykket. Så måtte slippe 800svenske for besøget. Super service må jeg sige! Må man spørge hvor du bor henne?
Besvaret
i sverige :) nærmere bestemt i Landskrona. min bopæl er vel ligegyldig, synes bare det var fed service-
Läg märke til hvor Thomas bor...Kan forklare hans spörgsmål... måske...;)
  • 5 months later...
Besvaret

Well, har de en hjemmeside? Lupo'en kunne godt trænge til et par nye sommersutter - og gerne til svensk-pris... Ellers gerne nogle andre bud på hvor man får billigt, men stadig acceptabelt gode dæk monteret og afbalanceret her i skåne. /Party

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...