Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Sidder lige og ser Lorry hvor der bliver kigget på Malmö og hvilke steder der er hot! Så man har taget kontakt til en dansker der har boet i malmö....hold nu fast... 1 år :eek: Ja så ved man ihvertfald hvad der er hot eller not. Kunne ikke lade være med at grine af det.

Besvaret

Ja han slog mig nu heller ikke som verdens mest iøjefaldende trendsetter. Meeen bare fordi man, ligesom ham (og jeg selv), kun har boet eet års tid i Malmø behøver jo ikke betyde at man ikke kan have styr på hvad der rykker - større er byen jo heller ikke, og man kunne jo være kommet her før man flyttede til, eller have undersøgt og networket en del. Jeg selv har ikke haft tid til det store research endnu, men har dog fundet nogle gode caféer og madsteder, samt den gode isbutik :-)

Besvaret
Sidder lige og ser Lorry hvor der bliver kigget på Malmö og hvilke steder der er hot! Så man har taget kontakt til en dansker der har boet i malmö....hold nu fast... 1 år :eek: Ja så ved man ihvertfald hvad der er hot eller not. Kunne ikke lade være med at grine af det.
Ha ha ha Brian, Det er faktisk Esben som er med i bestyrelsen af foreningen :-) Derudover har han jo så boet i Sverige længere tid da han har arbejdet i Stockholm eller Göteborg.. Men behøver man at have boet længe et sted for at vide hvor det er populært at gå?
Besvaret
Ha ha ha Brian' date=' Det er faktisk Esben som er med i bestyrelsen af foreningen :-)[/quote']Esben... Er det så også ham som havde skrevet et rigtig godt indläg i "ingeniören" om urimelige forhold for pendlere? I så fald ros ham for den artikel:th2:
Besvaret

Det var nu heller ikke Esben som sådan jeg kommenterede selvom han da ikke virkede 100% overbevisende. Det var mere det faktum at Lorry ophøjede ham til en Malmö expert med 1 års baggrund. Hvis jeg ville lave et sådant indslag og virke troværdig havde jeg nok enten valgt en med længere baggrund eller undladt at nævne hvor længe han havde boet her.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...