Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg synes det er helt urimeligt med prisstigningen pr. 1. januar 2008. Jeg betaler rigeligt i forvejen for at køre over den bro! Brofradraget stiger jo ikke tilsvarende! Stigningen er helt ude af trit med normal prisstigning (inflation). Jeg vil opfordre Øresundsbron til at revurdere prisstigningen igen for os pendlere som kører over broen hver dag. Der er det ikke til megen nytte at familie og venner kan køre over på ens egen brobizz, når man kun kan få lov at køre over 50 gange til nedsat pris, alligevel! Det er både surt og frustrerende at Øresundsbroen er med til at blokere for yderligere intergration i Øresund.

Besvaret
... Brofradraget stiger jo ikke tilsvarende! Stigningen er helt ude af trit med normal prisstigning (inflation).
Ja, det er lidt sjovt at se hvor meget Storebæltsbroen giver i fradrag - og hvad det koster for en pendler brobizz. - Pr. måned DKK 3.380 (12. måned GRATIS) = DKK 3.098 pr. måned dog max 50 enkeltture. Ture udover de maximale 50, faktureres den efterfølgende måned - (umiddelbart læser jeg dette som at man selv administrere 50 x 12 = 600 enkeltture pr. år.) - Brofradrag pr. passage DKK 90 - (40 danske kroner mere, bare fordi der historisk har været en højere pris på Storebælt end på Øresund) :mad:
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...