Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja Coop er dyrt på den ufede måde ligesom Brugsen, men der er ikke rigtig noget i Sverige, der svarer til Irma, hvor man går ind med bevidstheden om, at det nok er lidt dyrere, men så skal det også være lidt bedre. Aftonbladet fandt Sveriges dyreste butik (ud af de undersøgte) i et bedre kvarter i Stockholm. Det var en Ica.

Besvaret

hmmm syns coop er billigt nok - og nægter at handle i lidle - skod butik, med skod produkter :-) Syns Ica er dyrer end coop. Har ikke prøvet willys endnu. Når jeg handler i Coop, kan jeg købe svensk kød - som jeg ved er i orden, og blir mørt hver gang. Svensk dyrkede grøntsager mv. Så det er ok, at måske give lidt mere, end i andre butikker for mit vedkommen. Det er stadig billigere end i Danmark f.eks. Kan man også det i Willys ?

Besvaret

City Gross styre, de har alt og gode varer, stort udvalg af køb til gode penge, Willy er jeg stoppet med, fordi når man skal bruge 30-45min i kø til kassen hver eneste gang, så stopper min fest, og det skete bare altid når jeg kom. deres tilbud er tit udsolgt, sker ik ret tit i city gross

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...