Sisse Skrevet December 4, 2007 Rapporter Skrevet December 4, 2007 Hej i DK har vi jo billige butikker som Netto og aldi.. og de lidt dyrere kvickly, irma og rema hvad er de billige og lidt dyrere i sverige ?? sisse
BS Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 Billig: willys Lidt dyr: Ica Dyere: Coop
thn Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 billig: Willys, netto og lidl lidt dyrere: citigross dyrt: ICA, hemköp rigtig dyrt: coop
Nils Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 Ja Coop er dyrt på den ufede måde ligesom Brugsen, men der er ikke rigtig noget i Sverige, der svarer til Irma, hvor man går ind med bevidstheden om, at det nok er lidt dyrere, men så skal det også være lidt bedre. Aftonbladet fandt Sveriges dyreste butik (ud af de undersøgte) i et bedre kvarter i Stockholm. Det var en Ica.
Basse Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 hmmm syns coop er billigt nok - og nægter at handle i lidle - skod butik, med skod produkter :-) Syns Ica er dyrer end coop. Har ikke prøvet willys endnu. Når jeg handler i Coop, kan jeg købe svensk kød - som jeg ved er i orden, og blir mørt hver gang. Svensk dyrkede grøntsager mv. Så det er ok, at måske give lidt mere, end i andre butikker for mit vedkommen. Det er stadig billigere end i Danmark f.eks. Kan man også det i Willys ?
HKF Besvaret December 4, 2007 Rapporter Besvaret December 4, 2007 Se at kom i Willy's - det dur! :th2:
lovebuine Besvaret December 5, 2007 Rapporter Besvaret December 5, 2007 City Gross styre, de har alt og gode varer, stort udvalg af køb til gode penge, Willy er jeg stoppet med, fordi når man skal bruge 30-45min i kø til kassen hver eneste gang, så stopper min fest, og det skete bare altid når jeg kom. deres tilbud er tit udsolgt, sker ik ret tit i city gross
Gio Besvaret December 5, 2007 Rapporter Besvaret December 5, 2007 AG:s på Lantmannagatan City Gross i Rosengård
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu