flemlot Skrevet December 8, 2007 Rapporter Skrevet December 8, 2007 Da vi flytter til sverige til næste år. Har vi et problem vedr. vores bil en suzuki Grand Vitara XL7 disel på hvide plade. Da der ikke køre så mange suzuki'er i sverige tror jeg den kan blive svær at sælge i SV. Så jeg tænkte på at købe en Volvo V70 2002 til omkring dkr 270.000. Jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor jeg kan regne ud hvor meget jeg får tilbage i reg. afgift fra DK. Alternativ er at jeg håber jeg kan få solgt den i DK når vi flytter, og så køber en bil i SV. Er der en der har et godt råd? MVH Flemming
Rene Larsen Besvaret December 8, 2007 Rapporter Besvaret December 8, 2007 Tilbagebetaling af registreringsafgift ved udførsel af brugte motorkøretøjer
Leth Besvaret December 10, 2007 Rapporter Besvaret December 10, 2007 Det kan ikke gå at købe en volvo til import hvis du spørger mig - Staten beholder jo 15 procent af afgiften. Sælg suzukien når du flytter eller tag den med og få afgiften retur på den - Så få Grand vitara er der nu heller ikke.... Alle disse er til salg og på diesel pt. http://www.blocket.se/li?q=suzuki+Grand+Vitara+&ca=23_10_s&th=1&c=4&w=3&ps=&pe=&rs=&re=&ms=&me=&gb=&fu=2
flemlot Besvaret December 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 10, 2007 Hej Tak for svare. Jeg prøver at sælge den i DK, når vi skal flytte. Hvis vi ikke kan sælge den tager vi den med. Mvh Flemming
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu