Jump to content

Recommended Posts

• Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ok er det kun i tunelen? Så lad os dog komme afsted, op med det skildt om nedsat hastighed også bare derud af;)
Kun i tunnelen er hvad jeg har hørt :rolleyes:........ Må snart have mig et amfibiekøretøj....:o
Besvaret
De sagde lige på P4' date=' at broen åbner igen indenfor 15 minutter.[/quote'] Hmm - det vil jeg sørme håbe passer - jeg har i forvejen arbejdet 1 time over og gider egentlig ikke blive yderligere forsinket... suk... Jeg har samme fornemmelse som andre herinde - 2007 har vist ikke været et godt bro-år. Kan man håbe, at det bliver bedre i 2008?? :confused:
Besvaret
Jeg har boet her siden januar 2004 og har endnu ikke oplevet før i år, at der har været ulykker eller for den sags skyld strømafbrydelse på sikkerhedssystemet :scared: Der har været enkelte dage, hvor man har hørt, at broen har været lukket i nogle timer pga. storm, men intet som i år.
Det er altså også min opfattelse - vi har boet i Sverige siden august 2004 og pendlet til København hver dag. Det har indtil i år været storm - og problemer med istapper - der har haft lukket den.
Besvaret

15 min Vejdirektoratets TrafikInformationsCenter tirsdag d. 11 december 2007 kl. 15:30 E20 Øresundsbroen lukket E20 Øresundsbroen er i øjeblikket lukket for al trafik i begge retninger på grund af teknisk uheld. Broen bliver genåbnet inden for 15 minutter Broens hjemmeside: ingen opdatering, spader.

Besvaret

Her kommer lige en oversigteten så man kan danne sig et indtryk af hvor mange timer broen har været lukket hidtil, og største delen af de lukninger der har været i 2007 er så vidt jeg kan se personulykker og det kan vel næppe tilskrives øresundsbroen =) Det er taget fra deres årsrapport fra 2006

Besvaret

Ny tidshorisont: Vejdirektoratets TrafikInformationsCenter tirsdag d. 11 december 2007 kl. 15:50 E20 Øresundsbroen lukket E20 Øresundsbroen er i øjeblikket lukket for al trafik i begge retninger på grund af teknisk uheld. Broen bliver genåbnet inden for 20 minutter

Besvaret

Hehe nej det har du ret i, men vi har det bedst når vi brokker os lidt, og især når vi kan brokke os lidt over nogen der tager vores penge;) Men bliver da sjovt at se om vores fornemmelse er rigtigt at der har været flere ulykker i år, ikke at det er broens skyld;)

Her kommer lige en oversigteten så man kan danne sig et indtryk af hvor mange timer broen har været lukket hidtil, og største delen af de lukninger der har været i 2007 er så vidt jeg kan se personulykker og det kan vel næppe tilskrives øresundsbroen =) Det er taget fra deres årsrapport fra 2006
Besvaret
og største delen af de lukninger der har været i 2007 er så vidt jeg kan se personulykker og det kan vel næppe tilskrives øresundsbroen =)
Pjat med dig Miriam... Bron kan få skyld for det hele... Uden undtagelse... :rolleye:
Besvaret
Iøvrigt kræver den sikkert en eller anden ligegyldig form for licens at føre' date=' der er den anden nok lidt mere simpel:th2:[/quote'] Pjat med dig... Det er da det samme med en bil... Den kræver også licens ;)
Besvaret
For sølle 300 millioner kr vedligehold årligt på broen' date=' så må vi forvente tilstande som disse :rolleye:[/quote'] Ja da.. Det er fair nok.. Discountprodukt til discountpris.. Det er klart, noget så simpelt som strømforsyning kan man da ikke forvente, at der er helt styr på.
Besvaret

hehe.. kan godt lide den spydige kommentar til sidst - jeg tror Hans Larsen er en gammel bitter dansker: http://www.berlingske.dk/article/20071211/danmark/71211092/

Øresundsbroen åben igen Både tog og biler kan nu igen køre over Øresundsbroen, der har været lukket i et par timer på grund af et alvorligt strømsvigt. Af Hans Larsen Tirsdag den 11. december 2007, 15:53 Trafikken ruller igen over Øresundsbroen, der har været lukket i et par timer på grund af et alvorligt strømsvigt i tunnelen. Både motorvejen og jernbanen har været spærret af hensyn til sikkerheden, da hverken lys eller brandventilationen virkede i vejtunnelen, mens alle signaler var døde i jernbanetunnelen. Men nu kan trafikanterne igen komme ud at prøve grænser af.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...