Wallaroo Besvaret February 20, 2010 Rapporter Besvaret February 20, 2010 jeg kan bedre li svensk politi en dansk da de virker væsentlig mere seriøse og professionelle. 8 ud af 10 gange jeg har talt med dansk politi har de været både sure nedladende, og ikke en skid serviceminded. dansk politi er for det meste ikke andet end nihilister og nedladende bonderøve. københavnske betjente virker dog lidt mere menneskelige og venlige end dem i provinsen...
michael k Besvaret February 21, 2010 Rapporter Besvaret February 21, 2010 Tydeligvis kan du jo ikke udtale dig om andre personers oplevelse af en situation vel? eller du er måske alt vidende og alt se'ende? Du har ret til en telefonsamtale, hvis den telefonsamtale er til din advokat. Men ja, man får ikke lov til at ringe til sine forældre,venner eller i mit tilfælde den danske ambasade hehe. på INTET tidspunkt har du ret eller krav på en telefonsamtale... du har ret og krav på at snakke med en advokat men ikke over tlf...
Kvist Besvaret February 21, 2010 Rapporter Besvaret February 21, 2010 på INTET tidspunkt har du ret eller krav på en telefonsamtale... du har ret og krav på at snakke med en advokat men ikke over tlf... Ja,ja - bedre sent end aldrig! - med en reaktion på en over 2 år gammel sætning ;)
Paul Besvaret February 21, 2010 Rapporter Besvaret February 21, 2010 8 ud af 10 gange jeg har talt med dansk politi... Tror kun jeg har talt med politifolk 2-3 gange... alt i alt (7, 9, 13).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu