Junkeren Skrevet December 12, 2007 Rapporter Skrevet December 12, 2007 Jeg er ved at lokke chefen til at betale for min brobizz mod et træk i bruttolønnen. Kan ikke finde noget på det mest slående argument i mit tilfælde: Nemli, om firmaet kan trække udgifter til bizz'en fra? Nogen der ved noget eller har et bette link???? /Junkeren
mrode Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Ja, ellers gav ordningen jo ikke meget mening. Det er jo som erstatning for en del af din løn.
Junkeren Besvaret December 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2007 Regnede også med det, men har ikke fundet noget der bekræfter det. Nogle særlige omstændigheder for firmaet???? Er i situationen, hvor jo flere facts jeg ligger på bordet, desto større er mulighederne.
mrode Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Det er blevet diskuteret til døde herinde.. bare søg.
Junkeren Besvaret December 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2007 Det har jeg faktisk gjort... Men der står ikke meget om hvad firmaet skal være opmærksom på. Det handler mest om privatpersoner.
Rene Larsen Besvaret December 12, 2007 Rapporter Besvaret December 12, 2007 Din arbejdsgiver får også momsen tilbage. Min arbejdsgiver vil dog ikke længere være med til 'administrerer' broens ikke fleksible prispolitik - så jeg har allerede fra maj måned i år fået endnu en prisstigning Øresundsbroen
Okroner Besvaret December 13, 2007 Rapporter Besvaret December 13, 2007 Se broens forklaring Du kan se øresundsbrons forklaring her. Måske kan den hjælpe dig. http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=5197#7 God fornøjelse. De fleste arbejdsgivere vil selvom ordningen er besværlig gerne være med til at give medarbejderne en lønforhøjelse uden at det koster dem selv penge. Større virksomheder siger dog ofte nej pga. administration. Ole
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu