Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej gutter.. Har i nogle gode ideer til hvad jeg skal give min mand i julegave? Noget i måske går rundt og synes er rigtig fedt (gadgets eller noget helt andet)?? Så må i meget gerne komme med forslag :) På forhånd tak. Mvh Melissa

Besvaret
Hvor meget må den koste? Og gerne lidt om inden for hvilket område..... (gadget, tøj, eller?)
Så langt havde jeg slet ikke tænkt. :D Jeg ved det faktisk ikke, 1500- 2000 kr ville jeg mene. Og jeg aner ikke hva det skal være for et område, jeg er helt blank i år.
Besvaret
Den er lyseblå' date=' lav og lækker, dejlig lille og net, rykker fra nul til hundrede hurtigere end naboens Porsche, og så koster den ikke det store:[/quote'] hahaha hvis ikke jeg så billedet var jeg solgt på stedet :)
Besvaret
hmm... det kan måske være' date=' men ved du om 3 mobil kan køre på sådan en?[/quote'] Det kan det sagtens, men det er ikke en 3G-telefon. Problemet er nok nærmere at du skal til udlandet for at købe den, da den endnu ikke er (lovligt) til salg i skandinavien :) Jeg købte min i New York og alle jeg viser den til savler øjeblikkeligt over dens lækkerhed.
Besvaret
Husk også' date=' at iPhone indtil videre heller ikke understøttet optagelse af videoklip samt MMS (correct me if I am wrong).[/quote'] Det er helt rigtigt.. men hvem bruger også det? :) Mere vigtigt bør det nok lige nævnes, at telefonen er simlåst og ikke kan åbnes i øjeblikket. Der er dog virkeligt mange hackere rundt omkring der arbejder på sagen lige nu. Jeg købte dog min da det ikke var et problem.
Besvaret
Det er helt rigtigt.. men hvem bruger også det? :) Mere vigtigt bør det nok lige nævnes, at telefonen er simlåst og ikke kan åbnes i øjeblikket. Der er dog virkeligt mange hackere rundt omkring der arbejder på sagen lige nu. Jeg købte dog min da det ikke var et problem.
Ok men jeg havde nu mere tænkt mig en gave jeg kunne finde i fields eller noget lign. :) tror ikke lige jeg skal til n.y selv om det kunne være dejligt.
Besvaret
Hej gutter.. Har i nogle gode ideer til hvad jeg skal give min mand i julegave? Noget i måske går rundt og synes er rigtig fedt (gadgets eller noget helt andet)?? Så må i meget gerne komme med forslag :)
Hmmm....her er nogle festlige sager som han helt sikkert kunne have det sjovt med, spørsmålet er bare naturligvis om DU ville være det første oplagte offer når julegaverne skulle testes.... http://www.shomer-tec.com/site/department.cfm?id=89A32121-CF9C-5474-BC1A7B03FB02AD48
Besvaret
Det kan det sagtens, men det er ikke en 3G-telefon. Problemet er nok nærmere at du skal til udlandet for at købe den, da den endnu ikke er (lovligt) til salg i skandinavien :) Jeg købte min i New York og alle jeg viser den til savler øjeblikkeligt over dens lækkerhed.
Sikker på at den kan bruges med et "3" simkort? Jeg mener at have læst at "3" simkort ikke virker i iphonen... :o( Hvilket har sat min plan om anskaffelse på hold... Ps. de kan stadig unlockes, selvom der er tale om nyere software versioner nu. Processen er bare anderledes, da man først skal downgrade sin software for derefter at unlocke den...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...