benjaminsmor Skrevet December 14, 2007 Rapporter Skrevet December 14, 2007 Hej gutter.. Har i nogle gode ideer til hvad jeg skal give min mand i julegave? Noget i måske går rundt og synes er rigtig fedt (gadgets eller noget helt andet)?? Så må i meget gerne komme med forslag :) På forhånd tak. Mvh Melissa
koustrup Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Hvor meget må den koste? Og gerne lidt om inden for hvilket område..... (gadget, tøj, eller?)
mrode Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Jeg er virkelig glad for min iPhone.. det er klart årets lækreste investering.
RAG Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Den er lyseblå, lav og lækker, dejlig lille og net, rykker fra nul til hundrede hurtigere end naboens Porsche, og så koster den ikke det store:
benjaminsmor Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Hvor meget må den koste? Og gerne lidt om inden for hvilket område..... (gadget, tøj, eller?) Så langt havde jeg slet ikke tænkt. :D Jeg ved det faktisk ikke, 1500- 2000 kr ville jeg mene. Og jeg aner ikke hva det skal være for et område, jeg er helt blank i år.
benjaminsmor Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Den er lyseblå' date=' lav og lækker, dejlig lille og net, rykker fra nul til hundrede hurtigere end naboens Porsche, og så koster den ikke det store:[/quote'] hahaha hvis ikke jeg så billedet var jeg solgt på stedet :)
benjaminsmor Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Jeg er virkelig glad for min iPhone.. det er klart årets lækreste investering. hmm... det kan måske være, men ved du om 3 mobil kan køre på sådan en?
mrode Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 hmm... det kan måske være' date=' men ved du om 3 mobil kan køre på sådan en?[/quote'] Det kan det sagtens, men det er ikke en 3G-telefon. Problemet er nok nærmere at du skal til udlandet for at købe den, da den endnu ikke er (lovligt) til salg i skandinavien :) Jeg købte min i New York og alle jeg viser den til savler øjeblikkeligt over dens lækkerhed.
credde Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Husk også, at iPhone indtil videre heller ikke understøttet optagelse af videoklip samt MMS (correct me if I am wrong).
mrode Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Husk også' date=' at iPhone indtil videre heller ikke understøttet optagelse af videoklip samt MMS (correct me if I am wrong).[/quote'] Det er helt rigtigt.. men hvem bruger også det? :) Mere vigtigt bør det nok lige nævnes, at telefonen er simlåst og ikke kan åbnes i øjeblikket. Der er dog virkeligt mange hackere rundt omkring der arbejder på sagen lige nu. Jeg købte dog min da det ikke var et problem.
patbateman Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 mine forslag: *) garmin nuvi gps, med bluetooth, mp3 og videospiller mm. Praktisk legesag *) playstation portable (PSP)
benjaminsmor Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 Det er helt rigtigt.. men hvem bruger også det? :) Mere vigtigt bør det nok lige nævnes, at telefonen er simlåst og ikke kan åbnes i øjeblikket. Der er dog virkeligt mange hackere rundt omkring der arbejder på sagen lige nu. Jeg købte dog min da det ikke var et problem. Ok men jeg havde nu mere tænkt mig en gave jeg kunne finde i fields eller noget lign. :) tror ikke lige jeg skal til n.y selv om det kunne være dejligt.
benjaminsmor Besvaret December 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2007 mine forslag: *) garmin nuvi gps, med bluetooth, mp3 og videospiller mm. Praktisk legesag *) playstation portable (PSP) ja en psp kunne jeg godt finde på at købe... han har allerede garmin:)
Gio Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Husk også' date=' at iPhone indtil videre heller ikke [b']understøttet optagelse af videoklip samt MMS (correct me if I am wrong).De smarte fyre ér igang
EBL Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Hej gutter.. Har i nogle gode ideer til hvad jeg skal give min mand i julegave? Noget i måske går rundt og synes er rigtig fedt (gadgets eller noget helt andet)?? Så må i meget gerne komme med forslag :) Hmmm....her er nogle festlige sager som han helt sikkert kunne have det sjovt med, spørsmålet er bare naturligvis om DU ville være det første oplagte offer når julegaverne skulle testes.... http://www.shomer-tec.com/site/department.cfm?id=89A32121-CF9C-5474-BC1A7B03FB02AD48
koustrup Besvaret December 14, 2007 Rapporter Besvaret December 14, 2007 Du kan bla. købe den her, fuldt lovligt http://butik.tkmobil.dk/Butik/Produkter/Vare.asp?VareID=5318&E=0 Og i øvrigt har den da kunne åbnes i flere måneder ;-) Om man så kan/har råd til at undvære 3G nettede (muligheden for at have fks. 3) er jo en helt anden side af sagen...
Martin_M Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Det kan det sagtens, men det er ikke en 3G-telefon. Problemet er nok nærmere at du skal til udlandet for at købe den, da den endnu ikke er (lovligt) til salg i skandinavien :) Jeg købte min i New York og alle jeg viser den til savler øjeblikkeligt over dens lækkerhed. Sikker på at den kan bruges med et "3" simkort? Jeg mener at have læst at "3" simkort ikke virker i iphonen... :o( Hvilket har sat min plan om anskaffelse på hold... Ps. de kan stadig unlockes, selvom der er tale om nyere software versioner nu. Processen er bare anderledes, da man først skal downgrade sin software for derefter at unlocke den...
Martin_M Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Her er en andet forslag. Den er sku smart :) http://www.inet.se/?page=product&stockid=6303927&a=6303927&
Gio Besvaret December 16, 2007 Rapporter Besvaret December 16, 2007 Her er en andet forslag. Den er sku smart :) http://www.inet.se/?page=product&stockid=6303927&a=6303927&Eller et par stykker af den her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11423
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu