hpn Skrevet December 15, 2007 Rapporter Skrevet December 15, 2007 vi har formateret vores pc og nu kan jeg ikke huske hvordan jeg skifter ml se/dk tastatur... hjaelp
Just Looking Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 jeg menet at det er nede i højre hjørne (der hvor uret er) der står er en lille firkant hvor der står i hvilket sprog tastaturete er i. ved at trykke på den kan man skifte mellem de forskellige sprog.
gammeldansk Besvaret December 15, 2007 Rapporter Besvaret December 15, 2007 Fra en amatør Jeg har gjort følgende: - Åbne kontrolpanel - Vælg "internationale og sproglige indstillinger - "Sprog" - "Detaljer" Også er det bare at anvende "Tilføj" til de sprog og tastaturer, man ønsker. Jeg har en danskkøbt laptop, og når jeg skifter sprog til "SV" på ikonerne på proceslinjen, skal jeg trykke på ø, når jeg vil have "ä" og omvendt. Har nogen en løsning på dette???
hpn Besvaret December 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2007 takker. Det er fordi de svenske tastaturer er forskellige fra de danske på det punkt. Det bliver hurtigt en vane - husk bare at läse det igennem du har skrevet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu