nagi Skrevet December 18, 2007 Rapporter Skrevet December 18, 2007 Jeg er 100% til PES der det stadigvæk har meget bedre gameplay end fifa. Hvilken spil er jeres favorit og hvorfor ?
benjaminsmor Besvaret December 18, 2007 Rapporter Besvaret December 18, 2007 Jeg har altid bedst kunne lige pes men nu har jeg fået fifa på ps3 og grafikken gør det meget bedre. Der bliver gjort meget mere ud af detaljerne, så det er meget flot. Nogen gange synes jeg også pes blev for svært, man scorer ikke bare lige som man kan i fifa og det er en del sjovere. Så er det fede i fifa at de rigtige holdnavne og spillernavne er står der og at man kan spille fra sådan en vinkel at kameraet er lige bag spilleren som har bolden og man ser banen som en spiller gør. Det er min mening :)
Mortimer Besvaret December 18, 2007 Rapporter Besvaret December 18, 2007 Jeg har også altid været PES mand, men må sige at her med 2008 versionerne er fifa rykket foran hvor PES nærmest er rykket tilbage? Håber stærkt på at PES strammer sig an og kommer foran igen i 2009 Men står man og skal vælge i dag, så tag Fifa 2008!
Peteomagic Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Jeg har altid bedst kunne lige pes men nu har jeg fået fifa på ps3 og grafikken gør det meget bedre. Der bliver gjort meget mere ud af detaljerne, så det er meget flot. Nogen gange synes jeg også pes blev for svært, man scorer ikke bare lige som man kan i fifa og det er en del sjovere. Så er det fede i fifa at de rigtige holdnavne og spillernavne er står der og at man kan spille fra sådan en vinkel at kameraet er lige bag spilleren som har bolden og man ser banen som en spiller gør. Det er min mening :) Jeg er PES mand og vil altid være det. Det har desværre ikke forbedret sig særlig meget denne gang, men man kan da ikke klage over at det er for svært, så må man bare øve sig, og man scorer jo heller ikke bare i alm fodbold. De har da i pes 2008 fået mange af de rigtige navne med og vinkelen på kameraet kan du da bare ændre. Det som mangler i pes denne gang som fifa har gjort rigtig godt er at man kan lave en carrier mode, det syns jeg er en super detalje. men det hele er jo en smags sag, det er det samme som at spørge om ps3 eller Xbox360. Her er valget jo selvfølgelig Xbox360 :th2:
credde Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Jeg har tidligere været PES mand, men må indrømme, at med FIFA 07 og specielt 08 til Xbox 360, så spiller jeg ikke PES mere lige for tiden. Har dog heller ikke købt den nyeste version. Har endda også læst (i de i forvejen lunkne anmeldelser), at der er en del lag problemer på det nyeste PES - nogle som kan konfirmere dette.
nagi Besvaret December 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2007 Ja det lagger på nettet, de har sendt en patch som har hjulpet meget på lag problemerne, men det er ikke optimalt. Det er PS3 versionen jeg taler om. Synes dog at fifa stadigvæk er arcade og PES er simulation :)
credde Besvaret December 19, 2007 Rapporter Besvaret December 19, 2007 Ja det lagger på nettet' date=' de har sendt en patch som har hjulpet meget på lag problemerne, men det er ikke optimalt. Det er PS3 versionen jeg taler om. Synes dog at fifa stadigvæk er arcade og PES er simulation :)[/quote'] Men det lagger ikke når man spiller offline mod PS3-eren eller en kammerat?
nagi Besvaret December 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2007 Nej synes jeg ikke. Dog en sjælen gang er der framesdrop. Har spillet det en del offline.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu