Sune Skrevet January 2, 2008 Rapporter Skrevet January 2, 2008 Så er der dugfriske trafiktal. Det ender sku' med at vi bliver flere på Øresundsbron end på Storebæltsbroen. http://osb.oeresundsbron.dk/news/news.php?obj=5986
Bigmike Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Men alligevel bliver priserne sat op.........:( Dog har de sat priserne ned med 25% for lastbilerne....... Der skal jo helst nogle flere tunge køretøjer over broen. Det gavner jo helt sikkert også trafiksikkerheden............
Lynge Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Hva snakker du om, der har da ikke været problemer med lastbiler på broen i år:scared: Men alligevel bliver priserne sat op.........:( Dog har de sat priserne ned med 25% for lastbilerne....... Der skal jo helst nogle flere tunge køretøjer over broen. Det gavner jo helt sikkert også trafiksikkerheden............
Bigmike Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Var det ikke en lastbil der gik brand i sidst????? Og var årsag til broen blev lukket???? Udover den sidste strømafbrydelse altså......
Lynge Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Nå du forstod ikke ironi, det var trist;) Var det ikke en lastbil der gik brand i sidst????? Og var årsag til broen blev lukket???? Udover den sidste strømafbrydelse altså......
Bigmike Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Jo.....Men jeg synes ikke det fremgår tydeligt af dit indlæg..... Nå du forstod ikke ironi' date=' det var trist;)[/quote']
Lynge Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Hmm syntes ellers min scared smiley:scared: burde klare det trick;) Jo.....Men jeg synes ikke det fremgår tydeligt af dit indlæg.....
Bigmike Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Jeg har nok ikke været her længe nok........Til at opfange den slags......
Lynge Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Newer mind det vigtigste er jo at vi er ganske enige;) Jeg vil så gi dig helt ret i det kan være svært at læse ironi og andre undertoner ud fra 1 linie, men der er det godt med smiley´s:th2: Jeg har nok ikke været her længe nok........Til at opfange den slags......
Gio Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Jeg har nok ikke været her længe nok........Til at opfange den slags......Godt vi har humor :o (Husk dine ..........´er. Du har altid brugt rigeligt af dem ;))
bananas Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Det er jo grotesk. De vidste udemærket for et par måneder siden at 2007 tallene ville give så stor en stigning i trafikken som 17% Alligevel valgte de at sætte priserne op med langt mere end inflationen for 2008 Fuldstændig uforståeligt:confused: - med sådanne trafikstigninger vil broen jo være betalt tilbage om 10-15 år uden at behøves at hæve prisen. FUCKING amatører!
Markowitch Besvaret January 2, 2008 Rapporter Besvaret January 2, 2008 Men alligevel bliver priserne sat op.........:( Broen er da vildt billig - især til fritid! :D:scared: [ATTACH]1797[/ATTACH]
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu