Rene Larsen Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Det er dog utrolig så kloge alle altid er bagefter at man enten HAR været ude for en 'ulykke' eller bare har været tæt på. "Hvis jeg dog bare havde kigget én ekstra gang til venstre, så havde jeg ikke kørt ud foran....." "Hvis jeg dog bare havde køre 2 km/t langsommere, så havde jeg ikke ramt idioten..." Hvor mange af jer selvudnævnte "eksperter" kører altid efter færdselsloven? Hvor mange af jer selvudnævnte "eksperter" kigger ALTID 2-3 gange til hver side INDEN i køre ud på en anden vej? Jeg kender godt jeres svar: Ingen af jer.
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Sådan en vil jeg sku gerne ha, men så vil jeg også have lov til at udskrive bøder og inkassere dem:th2: - eller medbringe sin egen fart-laser
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Sådan en vil jeg sku gerne ha' date=' men så vil jeg også have lov til at udskrive bøder og inkassere dem:th2:[/quote']Vær´sgo: http://www.stalkerradar.com/law_lidar.shtml ...og så på med den autoritære attitude
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Shit det ser svært ud Vær´sgo: http://www.stalkerradar.com/law_lidar.shtml ...og så på med den autoritære attitude
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Shit det ser svært ud Hvis du ikke har set "Kopps" endnu...så er det på tide! :th2: Off-topic, i know...men hellere dét end at fodre troll´en
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Jo jo den har jeg skam set klasse film:th2: Hov er jeg nu blevet en trold:scared: Hvis du ikke har set "Kopps" endnu...så er det på tide! :th2: Off-topic, i know...men hellere dét end at fodre troll´en
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Jo jo den har jeg skam set klasse film:th2:Enig. Go´ humor Hov er jeg nu blevet en trold:scared:Dét er jeg så den forkerte til at svare på - heldigvis
MC Manden Besvaret January 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 7, 2008 Jeg glæder mig til at se alle jer der vil forsvare en mc'ist der har kørt for stærkt, for derefter at køre ind i en bil der svinger. Enten venstresving eller svinger ud på større vej, som tilfældet var for mig i morges. Det sker SÅ ofte, og endnu har jeg ikke set/hørt nogle forsvare de mc'ister.... Men, bevares jeg KUNNE da ha' holdt stille i mere end de 3-5 sek. jeg gjorde.... JEG er ikke 2 sekunder i tvivl om hvem der lavede en fejl i morges, men jeg var jo selvfølgelig også til stede. Er der iøvrigt nogle der kan huske den ulykke der var sidste sommer ved Køge ?? En finne drejer til venstre og to motorcykler kører ind i hans højre side. Den ene får begge arme revet af. Finnen bliver anholdt og sigtet for uagtsomtmanddrab, men bliver senere frifundet da han ikke havde en chance for at bedømme motorcyklernes hastighed.....
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 He he den kom du sku nemt udenom:p er jeg så den forkerte til at svare på - heldigvis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu