-TCOB- Skrevet January 7, 2008 Rapporter Skrevet January 7, 2008 Hej Ja som overskriften siger er jeg lidt i syv sind over hvilken jeg skal købe. Det skal siges det ikke er nye men fra ´99 begge to audi med 170000km på bagen og passat omkring 140000km. Benzin økonominen er ikke det vigtigste lige pt mend et er køreenskaberne, service osv. Den skal bruges til at køre til og fra arbejde(10 km) og lidt længere ture (250 km) en gang om ugen, måske mere. PS det er begge kombi
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Audi´en, så klart. Jeg har selv haft 1,8T´eren før (kostede mig en arm - længere historie, og er at finde andetsteds herinde), og kører p.t. i 2,4´eren. Af de to er 2,4´eren en arbejdshest af rang, og én af Audi´s mest roste motorer hvad angår driftssikkerhed - såfremt du vedligeholder den.
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Gio kan kun give dig ret, havde en A3 med den 1,8T motor, den koster en bonde gård. Ja klart den er sjov når den går godt, det gør den bare ikke så tit og resten af tiden koster den penge:sick: Audi´en' date=' så klart. Jeg har selv haft 1,8T´eren før (kostede mig en arm - længere historie, og er at finde andetsteds herinde), og kører p.t. i 2,4´eren. Af de to er 2,4´eren en arbejdshest af rang, og én af Audi´s mest roste motorer hvad angår driftssikkerhed - såfremt du vedligeholder den.[/quote']
Peter H. Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Audi´en' date=' så klart. Jeg har selv haft 1,8T´eren før (kostede mig en arm -.[/quote'] Nu var din Audi også nästen antik, Og du ved jo gamle biler koster at holde körene :):)
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Gio kan kun give dig ret, havde en A3 med den 1,8T motor, den koster en bonde gård. Ja klart den er sjov når den går godt, det gør den bare ikke så tit og resten af tiden koster den penge:sick:140.000km er meget for en turbo-motor, hvis den vel at mærke stadig køre på den originale turbo. Jeg ville, til hver en tid, vælge den seksbenede 2,4 igen, hvis valget stod imellem de to. Jeg holder et snit på 10 km/l ved blandet kørsel i min, for god ordens skyld - selvom benzin-økonomi ikke var et issue hos OP. :D
Lynge Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Hehe nu kan jeg ikke huske hvor gammel Gio´s Audi var, men min var en 99'er som der bliver spurgt på her, jeg kan kun sige don´t ever do it, og jeg kan tilføje at det var især efter den rundede de 100K at problemerne begyndte. Nu skal du ihvertfald ikke komme og sige at du ikke er blevet advaret;) Nu var din Audi også nästen antik, Og du ved jo gamle biler koster at holde körene :):)
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Nu var din Audi også nästen antik, Og du ved jo gamle biler koster at holde körene :):)Nye biler koster penge, Peter! :DHehe nu kan jeg ikke huske hvor gammel Gio´s Audi var.Det var en 97´er.
Peter H. Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Nye biler koster penge' date=' Peter! :DDet var en 97´er.[/quote'] Nu er det jo godt at jeg ved at du godt kan klare at jeg tar noget GAZZ på dig :)
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Nu er det jo godt at jeg ved at du godt kan klare at jeg tar noget GAZZ på dig :)Jæzzør...du kan jo starte med at booke tid til et service i Hörby til endnu en antik bil ;)
Furland Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Jæzzør...du kan jo starte med at booke tid til et service i Hörby til endnu en antik bil ;) Kaffen er de meget nærige med dernede, og de kan ikke få en A4 97'er til at klare et syn!!! ;) Ps. konens 1.8T har rundet 199k og går som sådan fint, da vi ikke har haft andet end service relaterede emner og et batteri det 1 1/2år vi har ejet den. Jeg vælger dog også noget større næste gang. Kanske diesel. Gio, så kan du jo passende droppe inden om Herregården hvis det passer ind og smide den NT1'er osv...
Gio Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 Gio' date=' så kan du jo passende droppe inden om Herregården hvis det passer ind og smide den NT1'er osv...[/quote']Klart! Forudsat de leverer en lånebil i perioden ;) *nudge-nudge, Peter*
-TCOB- Besvaret January 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2008 så jeg kan forstå de fleste går efter en 2,4. den skulle have 170 hk er det nok til så stor en bil???
Sune Besvaret January 8, 2008 Rapporter Besvaret January 8, 2008 så jeg kan forstå de fleste går efter en 2' date='4. den skulle have 170 hk er det nok til så stor en bil???[/quote']Ikke at det er den store forskel, men jeg mener først det er 2000-2004 modellen der havde 170 hk, de tidlige havde 165. Og om det er 'nok' er smag og behag. Men det er da nok til at få ca. 2 tons over 100 km/t på under 10 sekunder og på ca. 225 km/t på toppen. Og hvis du er interesseret har jeg stadig en til salg ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu