stenmann Skrevet January 11, 2008 Rapporter Skrevet January 11, 2008 Hej, Jeg søger en som kører optil 25 turer om måneden, som vil være med på min Brobizz aftale? /Stenman
Carwash Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Hej, Jeg søger en som kører optil 25 turer om måneden, som vil være med på min Brobizz aftale? /Stenman har sendt dig en PM. hilsen carwash
Guest Trine Besvaret January 11, 2008 Rapporter Besvaret January 11, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen....
stenmann Besvaret January 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen.... Ahhh - så jeg kan få fradrag hvis jeg står for brobizzaftalen og skal besøge moster Anna i Dragør - det er jo kanon....
mrode Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Ahhh - så jeg kan få fradrag hvis jeg står for brobizzaftalen og skal besøge moster Anna i Dragør - det er jo kanon.... Hvad er dog det for noget vrøvl?
Homer Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Bemærk Skat kun anerkender fradrag til ejeren af brobizzaftalen.... Det er vist en halv sandhed... SKAT skal giver "et særligt fradrag for dokumenteret transport over Øresund" og hvis du kan dokumentere en udgift (fx en overførsel til brobizz-ejeren) er den sag vist ikke mere kompliceret? Eller hur?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu