MC Manden Skrevet January 12, 2008 Rapporter Skrevet January 12, 2008 Jeg VED det har været diskuteret før, men situationen har vist ændret sig... Er der nogle der ved hvor der findes GDS værksteder ? Gerne med lift, og gerne den typer der støtter på bunden (så man kan komme til bremserne)
rasmusrene Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Har selv prøvet at undersøge det lidt og hvis man kender GDS i Sydhavnen så tror jeg man bliver meget skuffet over GDS herovre så jeg plejer altid at køre til Sydhavnen.
Andreas24 Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Abbes bildemontering Jeg spurgte engang ude hos Meca her i malmö da jeg hentede nogle reservedele. De mente kun det var ét rigtigt, nemlig Abbes Bildemontering i Arlöv. Jeg kørte derud for at kigge lidt og det er reelt bare en hugger med et værksted som er lidt tomt og derfor kan man leje en af de lifte han ikke selv bruger. Det kostede vist 120 SEK i timen og man skal helst bestille tid. Men det er rigtigt nok, det kan slet ikke måle sig med sydhavnen. www.abbesbildemontering.se mh Andreas
Markowitch Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Prøv at tage forbi Q8OK på hjørnet af rondellen ved Lorensborggatan og Ärtholmsvägen. I forbindelse med vaskehallen er der noget der ligner et gør det selv værksted. Hæng mig ikke op på det, der står Gör det Själv på porten...
Andreas24 Besvaret January 13, 2008 Rapporter Besvaret January 13, 2008 Jo de har godt nok en lift der men den er vist rimelig dyr... Der er heller ikke andet end en lift... Det virker mere som om det er til et hurtigt eftersyn end rigtige reperationer...
jmdk Besvaret January 14, 2008 Rapporter Besvaret January 14, 2008 Bruger som regel det på Preem på Ystadvägen (2. lyskryds efter ICA Maxi når man kører i retning mod Malmö Centrum). Det koster vist 130kr pr time. Man kan ikke bestille tid. 2-søjlet lift som løfter på vangerne/løftepunkter/paneler. Mvh Jesper
MC Manden Besvaret January 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2008 Perfekt... Så mangler jeg bare en der gider gi' en hånd med Nej, det går nok, skal bare ha' skiftet bremseklodser og monteret et træk... Det er næppe raketvidenskab.
don j Besvaret January 15, 2008 Rapporter Besvaret January 15, 2008 hvilken bil drejer det sig om? jeg kan muligvis give en hånd for en håndøre eller to og så behøver man vel ikke en lift for bremser eller træk bare en god donkraft og et par bukke.
MC Manden Besvaret January 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2008 hvilken bil drejer det sig om? jeg kan muligvis give en hånd for en håndøre eller to og så behøver man vel ikke en lift for bremser eller træk bare en god donkraft og et par bukke. Ellers tak.. Jeg klarer den selv :) Klart det kan gøres med donkraft og bukke, men jeg er så magelig at jeg fortrækker en lift. Og, da jeg skal ha' sat træk på også, så er det unægtelig nemmere med en lift
Andreas24 Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 mekanu.se Hey til jer der følger denne tråd.. faldt lige over en annonce til det her www.mekanu.se Synes godt det er stjernedyrt, så jeg har heller ikke testet det... Hvis man skal gi 200 i timen, er da der ikke langt op til prisen for et uautoriseret værskted... Men er der en der tager derud, så skriv lige en linje om det herinde:)
molnartos Besvaret May 3, 2008 Rapporter Besvaret May 3, 2008 Hey til jer der følger denne tråd.. faldt lige over en annonce til det her www.mekanu.se Synes godt det er stjernedyrt, så jeg har heller ikke testet det... Hvis man skal gi 200 i timen, er da der ikke langt op til prisen for et uautoriseret værskted... Men er der en der tager derud, så skriv lige en linje om det herinde:) Ved ikke om det er blevet billigere siden du skrev dette indlæg men der står på deres side at det koster 80 pr påbegyndt time...!
Andreas24 Besvaret May 4, 2008 Rapporter Besvaret May 4, 2008 Det er blevet billigere... Det er faktisk blevet billigere... Dengang jeg skrev sidst, havde de et sirligt udarbejdet skema med forskellige timepriser på forskellige ugedage og tidspunkter af dagen. Nu begynder det da at ligne noget, mangler bare lige det bliver afregning pr. minut:-) Nogen der har været derude?
Mr. Kubik Besvaret May 4, 2008 Rapporter Besvaret May 4, 2008 Hej MC Manden, Er det noget med at du har en Audi? Hvis ja og den har elektroniske bremser skal du bruge en computer til at låse dem op. Jeg har det udstyre der skal bruges. Mvh. Mr. Kubik
Buddha Besvaret May 4, 2008 Rapporter Besvaret May 4, 2008 Han har en Opel og elektroniske bremser?????? Hvad er det for noget ???? Hej MC Manden, Er det noget med at du har en Audi? Hvis ja og den har elektroniske bremser skal du bruge en computer til at låse dem op. Jeg har det udstyre der skal bruges. Mvh. Mr. Kubik
molnartos Besvaret May 10, 2008 Rapporter Besvaret May 10, 2008 Så har jeg været derude med min "nye" øse og det er et fornuftigt sted. Manden der passede stedet var super venlig og jeg kunne komme til med det samme. Der er fornuftigt luftværktøj men deres alm. værktøj er ikke noget at skrive hjem om. Hvis man skal være på den sikre side så tag dit eget værktøj med. Der findes dog noget på stedet men det er mangelfuldt... Man kan ikke se stedet ude fra vejen da det ligger bagved bygningen hvor man kører til højre om bygningen og ned af en "rampe" og så ligger det i kælderplan...! :thumbup:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu