Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg VED det har været diskuteret før, men situationen har vist ændret sig... Er der nogle der ved hvor der findes GDS værksteder ? Gerne med lift, og gerne den typer der støtter på bunden (så man kan komme til bremserne)

Besvaret

Abbes bildemontering Jeg spurgte engang ude hos Meca her i malmö da jeg hentede nogle reservedele. De mente kun det var ét rigtigt, nemlig Abbes Bildemontering i Arlöv. Jeg kørte derud for at kigge lidt og det er reelt bare en hugger med et værksted som er lidt tomt og derfor kan man leje en af de lifte han ikke selv bruger. Det kostede vist 120 SEK i timen og man skal helst bestille tid. Men det er rigtigt nok, det kan slet ikke måle sig med sydhavnen. www.abbesbildemontering.se mh Andreas

Besvaret

Prøv at tage forbi Q8OK på hjørnet af rondellen ved Lorensborggatan og Ärtholmsvägen. I forbindelse med vaskehallen er der noget der ligner et gør det selv værksted. Hæng mig ikke op på det, der står Gör det Själv på porten...

Besvaret

Bruger som regel det på Preem på Ystadvägen (2. lyskryds efter ICA Maxi når man kører i retning mod Malmö Centrum). Det koster vist 130kr pr time. Man kan ikke bestille tid. 2-søjlet lift som løfter på vangerne/løftepunkter/paneler. Mvh Jesper

Besvaret

hvilken bil drejer det sig om? jeg kan muligvis give en hånd for en håndøre eller to og så behøver man vel ikke en lift for bremser eller træk bare en god donkraft og et par bukke.

Besvaret
hvilken bil drejer det sig om? jeg kan muligvis give en hånd for en håndøre eller to og så behøver man vel ikke en lift for bremser eller træk bare en god donkraft og et par bukke.
Ellers tak.. Jeg klarer den selv :) Klart det kan gøres med donkraft og bukke, men jeg er så magelig at jeg fortrækker en lift. Og, da jeg skal ha' sat træk på også, så er det unægtelig nemmere med en lift
  • 4 weeks later...
Besvaret

mekanu.se Hey til jer der følger denne tråd.. faldt lige over en annonce til det her www.mekanu.se Synes godt det er stjernedyrt, så jeg har heller ikke testet det... Hvis man skal gi 200 i timen, er da der ikke langt op til prisen for et uautoriseret værskted... Men er der en der tager derud, så skriv lige en linje om det herinde:)

• 2 months later...
Besvaret
Hey til jer der følger denne tråd.. faldt lige over en annonce til det her www.mekanu.se Synes godt det er stjernedyrt, så jeg har heller ikke testet det... Hvis man skal gi 200 i timen, er da der ikke langt op til prisen for et uautoriseret værskted... Men er der en der tager derud, så skriv lige en linje om det herinde:)
Ved ikke om det er blevet billigere siden du skrev dette indlæg men der står på deres side at det koster 80 pr påbegyndt time...!
Besvaret

Det er blevet billigere... Det er faktisk blevet billigere... Dengang jeg skrev sidst, havde de et sirligt udarbejdet skema med forskellige timepriser på forskellige ugedage og tidspunkter af dagen. Nu begynder det da at ligne noget, mangler bare lige det bliver afregning pr. minut:-) Nogen der har været derude?

Besvaret

Hej MC Manden, Er det noget med at du har en Audi? Hvis ja og den har elektroniske bremser skal du bruge en computer til at låse dem op. Jeg har det udstyre der skal bruges. Mvh. Mr. Kubik

Besvaret

Han har en Opel og elektroniske bremser?????? Hvad er det for noget ????

Hej MC Manden, Er det noget med at du har en Audi? Hvis ja og den har elektroniske bremser skal du bruge en computer til at låse dem op. Jeg har det udstyre der skal bruges. Mvh. Mr. Kubik
Besvaret

Så har jeg været derude med min "nye" øse og det er et fornuftigt sted. Manden der passede stedet var super venlig og jeg kunne komme til med det samme. Der er fornuftigt luftværktøj men deres alm. værktøj er ikke noget at skrive hjem om. Hvis man skal være på den sikre side så tag dit eget værktøj med. Der findes dog noget på stedet men det er mangelfuldt... Man kan ikke se stedet ude fra vejen da det ligger bagved bygningen hvor man kører til højre om bygningen og ned af en "rampe" og så ligger det i kælderplan...! :thumbup::thumbup::thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...