Jump to content

Jailbreak din iPod Touch/iPhone....

Recommended Posts

Skrevet

....og "unleash the beast"! :th2: Jeg har her til aften jailbreak´et min iPod Touch - og det åbnede jo en helt ny forrygende verden for tredje-parts applikationer. Hvis du har mod på det, så snyder du dig selv ved ikke at gøre det, IMHO :D iGuy.dk har opskriften - på dansk Jeg er næsten helt elektrisk....*weee*...gadget-nørd Gio c011.gif

Besvaret

Men du må da fortælle lidt om hvad der nu er mulighed for osv? Har lige surfet lidt rundt på den side du henviste til. Der er godt nok mange tips og tricks til ipod touch!

Besvaret
Men du må da fortælle lidt om hvad der nu er mulighed for osv?
Spil, systemværktøjer, remote-access, kalender/mail, wifi-sniffer, internetradio, downloade filer (også anden lyd, og afspille bagefter) osv osv osv. Den er sgu´ blevet en hel lille bærbar :th2:
Besvaret

Men hvorfor et smart ord som "jailbreak"??? Kan du ikke bare bruge almindelige ord, som "lås din Itouch op" eller "mulighed for flere funktioner" osv..... Man bliver ikke smart af at bruge smarte ord.......;)

Besvaret
....og "unleash the beast"! :th2:
Jeg jailbreakede min Touch for et stykke tid siden. Det er så fedt! Og hvis man boede i et land hvor der var trådløse netværk tilgængelige over det hele, ville det være endnu federe! Jeg synes det er lidt sjovt, at brugerne faktisk har overhalet producenten (Apple) indenom ved at slippe monsteret fri (for nu at bruge et kedeligt dansk udtryk) og på den måde få en helt ny og meget meget mere kraftfuld gadget. Thumbs up til dem der har lavet fodarbejdet!
Besvaret
Men hvorfor et smart ord som "jailbreak"??? Kan du ikke bare bruge almindelige ord, som "lås din Itouch op" eller "mulighed for flere funktioner" osv.....
Fordi det hedder "jailbreak", Brian - såre simpelt.
Man bliver ikke smart af at bruge smarte ord.......;)
Pas du nu bare alle dine punktummer :lol:
Besvaret
Jeps...1.1.3 kan du ikke knække endnu. På Touch´en er det ikke et problem at du har fået den opdateret til 1.1.3, da du bare kan nedgradere til 1.1.1 eller 1.1.2 ganske let - og så igen nyde godt af tredjeparts-programmer i massevis. "Den nye software ventes at tage livet af Jailbreak og andre programmer, der måtte være brugt til oplåsning. Brugere med en oplåst iPhone bør derfor vente med, at opdatere softwaren." Kilde: http://mobilsiden.dk/?aId=5449
Besvaret
Har ikke mobilen, men overvejer den meget !! Hørte bare noget med den ikke kan sende MMS ?? Kan det virkelig være rigtigt ?? Hvordan fungere den ellers med 3?? -Kress...
Den fungere slet ikke med 3 - Kan få den til at virke med alle andre, men indtil Apple kommer med en 3G version, 3 er no-go.
Besvaret
Har ikke mobilen, men overvejer den meget !! Hørte bare noget med den ikke kan sende MMS ?? Kan det virkelig være rigtigt ?? Hvordan fungere den ellers med 3?? -Kress...
...Og den kan ikke modtage MMS, men mener der er kommet en app til at sende dem med (uden jeg dog selv har testet det...)
Besvaret

Skulle man forøvrigt få lyst til at JailBreake sin telefon (samme gælder sikkert for Touch) og samtidig benytte den i sin bil, via en adapter som f.eks. denne, så skal man _ikke installere den danske sprog-pakke, da det giver et temmelig mystisk resultat. Med det originale sprog fungerer det perfekt :th2:

Besvaret

Nogen af jer der har prøvet den? Selv venter jeg til Dev teamet kommer med deres 'officielle' version, og ikke denne. Forresten, TDC, når du nu har fået din oplåst af Orange (eller deromkring), kan du så bare opgradere til 1.1.3 straks den udkommer, og stadig bruge telefon-delen?

Besvaret
Nogen af jer der har prøvet den? Selv venter jeg til Dev teamet kommer med deres 'officielle' version, og ikke denne. Forresten, TDC, når du nu har fået din oplåst af Orange (eller deromkring), kan du så bare opgradere til 1.1.3 straks den udkommer, og stadig bruge telefon-delen?
Ja - ingen problemer, updateret til 1.1.3 is sidste uge og ned til 1.1.2 igen for at kunne bruge de sjove jailbreaked applikationer. Har ikke haft tid til jailebreake 1.1.3 endnu. Men intet har berørt telefondelen - lidt bokseri med 0045 numre, nummer visning og sms kvittering - men alt løst nu. Check her for mere info for iPhone i DK
Besvaret
Hmmm. Kunne være man skulle overveje at få det gjort ... Ville være lækkert at være ude over det en gang for alle ...
Har du også en der er Orange unlocked ? ellers pas på da 1.1.3 også opdatere baseband firmwaren og så er det slut med at ringe i et stykke tid.
Besvaret
Har du også en der er Orange unlocked ? ellers pas på da 1.1.3 også opdatere baseband firmwaren og så er det slut med at ringe i et stykke tid.
Nope, min er ikke Orange-unlocket ... Men det var det jeg overvejede at få gjort, da man så er fri for at tænke på ting, som baseband opgraderinger. Undrer mig bare over, at det ikke er mere "kendt" det med Orange-unlockingerne, da det ikke koster mere end f.eks. et TurboSIM-kort.
Besvaret

Tror det er fordi at Orange er stoppet med at sælge ready to go abb. til iPhones, der ikke er købt gennem Orange. Nu ved jeg ikke lige hvordan du har det med Fransk, men her kan du få de fleste infor hvad det sker med Orange iPhones. frenchiphone - eller klare google nogenlunde oversættelsen.

Besvaret

Så godt er mit franske desværre ikke :) ... Men hvis de er stoppet med det, er det også ligemeget ... Så må man jo pænt vente på at Dev Teamet og andre løser problemerne :) Kan jo håbe de en dag får fingre i Apples/Oranges unlock-utility, så man en gang for alle kan komme ud over dét.

Besvaret
Så godt er mit franske desværre ikke :) ... Men hvis de er stoppet med det, er det også ligemeget ... Så må man jo pænt vente på at Dev Teamet og andre løser problemerne :) Kan jo håbe de en dag får fingre i Apples/Oranges unlock-utility, så man en gang for alle kan komme ud over dét.
Not a chance at der sker - 1024bit kryptering bundet til din ITMS konto og EMEI nummeret. Simunlock til 1.1.3 er klar - men bliver ikke sluppet løs før SDK'en kommer fra Apple i slut. feb. så de ikke kan blokere den, den vej.
Besvaret
Not a chance at der sker - 1024bit kryptering bundet til din ITMS konto og EMEI nummeret.
Æv :mad: Har da sjældent mødt en producent, der kæmper hårdt for ikke at sælge sit produkt...
Simunlock til 1.1.3 er klar - men bliver ikke sluppet løs før SDK'en kommer fra Apple i slut. feb. så de ikke kan blokere den' date=' den vej.[/quote'] Ok - Vidste faktisk ikke at simunlock også var kommet frem... Kan sagtens vente til slut februar ... Så meget revolutionerende er der heller ikke just kommet :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...