Basse Skrevet January 21, 2008 Rapporter Skrevet January 21, 2008 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1719804&vId=201800 Offentliggjort idag den 21. januar 2008.
PSAUSA Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Mange tak med jeg kan ikke finde noget nyt er alt ikke som det plejer???
Basse Besvaret January 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2008 Kun lidt i den ene sektion der er ændret lidt, intet banebrydende var mere for et frisk link til folket, nu vi er startet et nyt år, og selvangivelsen er lige om hjørnet.
Liverpool CHL 5X Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 hmm når jeg læser på denne hjemme side fra skal kan man ikke trække din bolig lån fra i skat eller hvad ?
Liverpool CHL 5X Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 øhh og hvad er man når man bor i sv og arb dk begrænset skattepligtig eller grænsegængerreglerne
Rene Larsen Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 hmm når jeg læser på denne hjemme side fra skal kan man ikke trække din bolig lån fra i skat eller hvad ? Hvis du er "grænsegænger" kan du godt - dvs. hvis 75% eller mere af din indkomsten optjent i Danmark.
Lasse Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1720118&vId=201800&i=6#i1720118 Jeg så lige denne. Betyder det at når man arbejder 100% i dk og bor i SE så skal man forsikres i SE og afmelde AM-bidrag hos skat??
tReaX Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1720118&vId=201800&i=6#i1720118 Jeg så lige denne. Betyder det at når man arbejder 100% i dk og bor i SE så skal man forsikres i SE og afmelde AM-bidrag hos skat?? Er ikke umiddelbart sådan at jeg læser det. Kun hvis du arbejder i begge lande. Jeg burde så få AM retur for da jeg var studerende og boede i SE, var jeg ikke sikret i DK. Men specielle grupper kan sikres kun i SE.
Rene Larsen Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 SKAT har sendt endnu en pjece ud Om skat - for dig, der bor i udlandet og arbejder i Danmark Der står bl.a. under "Særlige regler" Udenlandsk bil i Danmark Hvis du i Danmark bruger en bil, som er registreret i dit hjemland, kan de danske regler betyde, at du skal betale en speciel registreringsafgift. Du kan dog søge SKAT om tilladelse til at køre afgiftsfrit i Danmark. Kontakt SKAT for at høre nærmere om reglerne, eller hvis du har andre spørgsmål. Hvor mange af jer har en aftale med SKAT om at kunne køre afgiftsfrit i DK??
credde Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 SKAT har sendt endnu en pjece ud Om skat - for dig' date=' der bor i udlandet og arbejder i Danmark[/url'] Der står bl.a. under "Særlige regler" Hvor mange af jer har en aftale med SKAT om at kunne køre afgiftsfrit i DK?? Der står også: "Pjecen henvender sig til personer fra andre lande, som kommer til Danmark for at arbejde midlertidigt. Pjecen fortæller om, hvordan du får et skattekort, hvordan skatten bliver trukket i din indkomst, og hvilke fradrag du er berettiget til" En anden "fed" detalje: "SKAT byder dig velkommen til Danmark " Ja tak, de gnider sig i hænderne gør de, en en rotte går i fælden
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu