Admin Skrevet January 24, 2008 Rapporter Skrevet January 24, 2008 Hvis du troede at du vidste hvordan en GPS skal betjenes så tro om igen..... Det nyudviklede Harman Kardon® Guide + PlayTM GPS-810EU system tilføjer en helt ny dimension til mobil navigation og multimedieafspilning. I tilgift til den lysstærke 4,3" skærm, byder Guide + Play GPS-810 på en banebrydende trådløs kontrolenhed. Den batteridrevne kontroller kan placeres frit i bilen for en helt ny navigationsoplevelse: en køreoplevelse der er praktisk, intuitiv og frem for alt tryg, fri for overflødige distraktioner. Og med indbygget Bluetooth håndfri funktion kan din mobiltelefon betjenes med et enkelt klik. Intel® ARM11 530 MHz processoren sikrer dig rigelig hastighed til lynhurtig ruteberegning og fornem lyd- og billedkvalitet. Den avancerede multimediedel i Guide + Play GPS-810 rummer omfattende funktioner til let styring af musikafspiller, videoafspiller og fotovisning. Og naturligvis er det legende let at synkronisere dine mediefiler med Windows Media® Player på din PC. Se mere på http://www.harmankardoncar.dk
Admin Besvaret January 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2008 Ingen kommentarer til dette videunder ?
Gio Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Ingen kommentarer til dette videunder ?Næh...det er jo bare endnu en gadget :D I min verden kan en GPS let blive for "multimedie-gal" - jeg har bare behov for at finde vej fra A til B - og ikke blive forstyrret af film, tv, foto-slideshow og deslige. Og dén sag har jeg en GPS til 1000,- der klarer til UG+ (og så kan den være i lommen, skulle jeg have brug for at hitte vej på gå-ben også )
EBL Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 ...og så kan den være i lommen' date=' skulle jeg have brug for at hitte vej på gå-ben også )[/quote'] Ja det er selvfølgelig meget smart, men nu er det jo sjældent at man (læs: Jeg) til fods bevæger sig steder hvor man har brug for en navigator, så jeg er nu meget glad for at have en navigator der glider ned i instrumentpanelet og ligger der trygt og godt uden at fylde i lommen. :)
Admin Besvaret January 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2008 Næh...det er jo bare endnu en gadget :D I min verden kan en GPS let blive for "multimedie-gal" - jeg har bare behov for at finde vej fra A til B - og ikke blive forstyrret af film, tv, foto-slideshow og deslige. Og dén sag har jeg en GPS til 1000,- der klarer til UG+ (og så kan den være i lommen, skulle jeg have brug for at hitte vej på gå-ben også ) Jeg tror heller ikke at det er det den skal sælges på, men mere den fede betjening med joystikket, den hurtige processor og det omfattende kort. Jeg har ikke den store erfaring med GPS, men har da prøvet at betjene sådan en fætter i forruden og det her er sgu federe.
Guest Mogens Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Jeg tror heller ikke at det er det den skal sælges på, men mere den fede betjening med joystikket, den hurtige processor og det omfattende kort. Jeg har ikke den store erfaring med GPS, men har da prøvet at betjene sådan en fætter i forruden og det her er sgu federe. Jeg anvender den, bilen er født med - dét synes jeg bedst om ;)
Buddha Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Ja....original navi er klart det fedeste! Men en lille Garmin 360T'er er da fed.....De skal helst ikke blive for store og klumpede!
bananas Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Jeg anvender nu også bare den indbyggede Audi Navigation - det er ganske smart at den skruer ned for musikken hver gang den skal give en instruktion sådan at man kan høre instruktionerne. Det jeg dog savner meget i forhold til en løs GPS er en funktion der kan vise den faktiske og helt præcise hastighed i stedet for at man kun kan glo på speedometerets overvurderede km/t. Men det kan selvfølgelig fixes med sådan en dims her: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Globaltop_HG100_Bluetooth_GPS_modtager_HUD_Speed_7965_.aspx
st1berg Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Bruger både indbygget navi (privatbil) og en Garmin (arbejdshesten)..... Den der er jo bare en efterligning af den jeg har i min 745i, der hedder den bare "idrive"........:D
credde Besvaret January 29, 2008 Rapporter Besvaret January 29, 2008 Det jeg dog savner meget i forhold til en løs GPS er en funktion der kan vise den faktiske og helt præcise hastighed i stedet for at man kun kan glo på speedometerets overvurderede km/t. Du skal bare svare i Bentley-mode, når du bliver spurgt om hastigheden - hurtigt nok :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu