MC Manden Skrevet January 25, 2008 Rapporter Skrevet January 25, 2008 Er det ikke ved at være tid ? Jeg kan naturligvis ikke lægge hus til () da der kun er plads til 4 omkring mit spisebord. Hvem invitere ?? :D Og ja, jeg kan godt i morgen aften
spinner Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Er det ikke ved at være tid ? Jeg kan naturligvis ikke lægge hus til () da der kun er plads til 4 omkring mit spisebord. Hvem invitere ?? :D Og ja, jeg kan godt i morgen aften Den 9. februar lyder helt perfekt :) Jeg kan desværre heller ikke lægge hytte til, da di ikke engang kan sidde 4 ved vores...
Lynge Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Ja det kan du have ret i, jeg ligger gerne bord til, men så bestemmer jeg også dagen og jeg kan den 16 Feb, tiden kan vi snakke om;)
annaogmichael Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Pokerkongen Pokerkongen er klar til den 16 feb. :th2:
mrode Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Hvis jeg ikke er ude og rejse, så er jeg som altid frisk på at tage jeres penge ;)
MC Manden Besvaret January 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2008 4 mand hos Lynge d. 16 ??? Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden aka migselv plads til 2 mere Kopiere navnene og skriv digselv på hvis du vil deltage
mrode Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Ja, jeg har altså en plan om at tage til Egypten d. 14. men det er desværre lidt usikkert lige nu. Hvis der bliver fyldt op, så lader jeg gerne min plads gå videre til andre pga usikkerheden fra min side.
MC Manden Besvaret January 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2008 Ja' date=' jeg har altså en plan om at tage til Egypten d. 14. men det er desværre lidt usikkert lige nu. Hvis der bliver fyldt op, så lader jeg gerne min plads gå videre til andre pga usikkerheden fra min side.[/quote'] Du kan få min plads, så tager jeg til Egypten... :D
spinner Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden spinner
ZeNi Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden spinner zeni --> 6 stk og fuldt hold :th2:
Lynge Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden spinner Zeni
spiff Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden spinner Zeni Damned, det gik stærkt. Så tråden i går, og i dag er der fyldt . Jeg er gerne suppleant for Mikkel, hvis han skulle trække sig :).
mrode Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Damned' date=' det gik stærkt. Så tråden i går, og i dag er der fyldt . Jeg er gerne suppleant for Mikkel, hvis han skulle trække sig :).[/quote'] Tag du bare pladsen.. jeg vil ikke holde på en plads når jeg egentlig helst vil ud og rejse :)
spinner Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 Meget beklageligt må jeg desværre melde afbud. :( Så der er en ledig plads igen... Æv...
Lynge Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 Jamen så mangler vi en spiller, hvem er frisk? Meget beklageligt må jeg desværre melde afbud. :( Så der er en ledig plads igen... Æv...
Lynge Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 Jamen vi revurdere lige listen: Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) Spiff McManden PSAUSA Zeni Vi skulle måske aftale en tid, hvad passer folk? Jeg sad idag og fik lyst til Hot Dogs, så hvis nogen er friske kan jeg nok lige finde ud af at koge nogle pølser og varme nogle brød?
Kira Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 Jeg sad idag og fik lyst til Hot Dogs, så hvis nogen er friske kan jeg nok lige finde ud af at koge nogle pølser og varme nogle brød? Nu skal du ikke overvurdere dine evner
Lynge Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 Skal du ikke ind at sove elller støvsuge eller noget:p Nu skal du ikke overvurdere dine evner
ZeNi Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 lyder som en super menu :th2: Har du el-kedel til at koge dem i, eller skal jeg tage en med Tidspunkt tja, det er jo en lørdag, så går jo alligevel bare og venter på at komme over til dig, så 1800?
Lynge Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 El-kedel, ja lad os bare prøve det. Kl. 18 passer fint for mig. lyder som en super menu :th2: Har du el-kedel til at koge dem i, eller skal jeg tage en med Tidspunkt tja, det er jo en lørdag, så går jo alligevel bare og venter på at komme over til dig, så 1800?
PSAUSA Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 18 er fint, og el-kedel der er der forkedelige a koge pølser i, prøv med et par stykker ledinge og en stikkontakt!
MC Manden Besvaret February 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2008 18 er fint' date=' og el-kedel der er der forkedelige a koge pølser i, prøv med et par stykker ledinge og en stikkontakt![/quote'] Og vand ??? Nu skulle de jo KOGES ?? :p
PSAUSA Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 Og vand ??? Nu skulle de jo KOGES ?? :p Har du aldrig prøvet at riset pølser i en stikkontakt med to stykker ledning! det tager under 5 sek pr pølse, og kræver at der er en god stor sikring i skuffen for for ellers springer den bare! (Det var det min far gjorde da han var i mili den gang i 60´erne eller ca der omkring)
credde Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 Jeg er frisk. Jeg ved, at det er Anders også... :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu