Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er det ikke ved at være tid ? Jeg kan naturligvis ikke lægge hus til (:rolleyes:) da der kun er plads til 4 omkring mit spisebord. Hvem invitere ?? :D Og ja, jeg kan godt i morgen aften
Den 9. februar lyder helt perfekt :) Jeg kan desværre heller ikke lægge hytte til, da di ikke engang kan sidde 4 ved vores...
Besvaret

Ja, jeg har altså en plan om at tage til Egypten d. 14. men det er desværre lidt usikkert lige nu. Hvis der bliver fyldt op, så lader jeg gerne min plads gå videre til andre pga usikkerheden fra min side.

Besvaret
Ja' date=' jeg har altså en plan om at tage til Egypten d. 14. men det er desværre lidt usikkert lige nu. Hvis der bliver fyldt op, så lader jeg gerne min plads gå videre til andre pga usikkerheden fra min side.[/quote'] Du kan få min plads, så tager jeg til Egypten... :D
Besvaret
Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) mrode McManden spinner Zeni
Damned, det gik stærkt. Så tråden i går, og i dag er der fyldt :surprise:. Jeg er gerne suppleant for Mikkel, hvis han skulle trække sig :).
Besvaret
Damned' date=' det gik stærkt. Så tråden i går, og i dag er der fyldt :surprise:. Jeg er gerne suppleant for Mikkel, hvis han skulle trække sig :).[/quote'] Tag du bare pladsen.. jeg vil ikke holde på en plads når jeg egentlig helst vil ud og rejse :)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jamen vi revurdere lige listen: Lynge Annaogmichael (altså, nok bare Michael) Spiff McManden PSAUSA Zeni Vi skulle måske aftale en tid, hvad passer folk? Jeg sad idag og fik lyst til Hot Dogs, så hvis nogen er friske kan jeg nok lige finde ud af at koge nogle pølser og varme nogle brød?

Besvaret
Jeg sad idag og fik lyst til Hot Dogs, så hvis nogen er friske kan jeg nok lige finde ud af at koge nogle pølser og varme nogle brød?
Nu skal du ikke overvurdere dine evner :love2:
Besvaret

lyder som en super menu :th2: Har du el-kedel til at koge dem i, eller skal jeg tage en med Tidspunkt tja, det er jo en lørdag, så går jo alligevel bare og venter på at komme over til dig, så 1800?

Besvaret

El-kedel, ja lad os bare prøve det. Kl. 18 passer fint for mig.

lyder som en super menu :th2: Har du el-kedel til at koge dem i, eller skal jeg tage en med Tidspunkt tja, det er jo en lørdag, så går jo alligevel bare og venter på at komme over til dig, så 1800?
Besvaret
Og vand ??? Nu skulle de jo KOGES ?? :p
Har du aldrig prøvet at riset pølser i en stikkontakt med to stykker ledning! det tager under 5 sek pr pølse, og kræver at der er en god stor sikring i skuffen for for ellers springer den bare! (Det var det min far gjorde da han var i mili den gang i 60´erne eller ca der omkring)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...