Jump to content

Kontrolluppgift????

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig. Jeg har netop modtaget et stykke papir fra malmöhus, om kontrolluppgift, og jeg aner ikke hvad det er for et stykke papir, men tænkte at der måske var nogen herinde der kunne hjælpe mig :scared: Hilsen Pernille

Besvaret

Er det ikke fordi du har solgt en lejlighed? HAr også modtaget det idag og så vidt jeg kan læse det er det blot en opgørelse over din købspris og din salgspris. Men hvad du skal bruge det til...Keine anung!

Besvaret

ellers vil jeg godt nok føle mig lidt snydt over den manglende sum på bogen :-) Vi er enige om man kun skal beskattes af salg af ejendom hvis man bor i Sverige ved salg, eller hvis det er svensk ejendom man sælger ikke?

Besvaret
Men jeg har købt' date=' så det kan være derfor?????[/quote']Sikkert information om at der er blevet søgt kredit-oplysninger på dig. Det er normal procedure i sådanne tilfælde,
Besvaret
Sikkert information om at der er blevet søgt kredit-oplysninger på dig. Det er normal procedure i sådanne tilfælde' date='[/quote'] Nej det er fra, i mit tilfælde HSB. Så det er det ikke.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...