pelle83 Skrevet February 1, 2008 Rapporter Skrevet February 1, 2008 Hejsa, jeg håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig. Jeg har netop modtaget et stykke papir fra malmöhus, om kontrolluppgift, og jeg aner ikke hvad det er for et stykke papir, men tænkte at der måske var nogen herinde der kunne hjælpe mig Hilsen Pernille
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Er det ikke fordi du har solgt en lejlighed? HAr også modtaget det idag og så vidt jeg kan læse det er det blot en opgørelse over din købspris og din salgspris. Men hvad du skal bruge det til...Keine anung!
pelle83 Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg håber ikke jeg har solgt, for jeg ved i hvert fald ikke noget om det ;-) Men jeg har købt, så det kan være derfor?????
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Tja? Jeg har først fået min efter jeg har solgt. Men mon ikke du burde vide hvis du havde solgt? :D
pelle83 Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2008 ellers vil jeg godt nok føle mig lidt snydt over den manglende sum på bogen :-) Vi er enige om man kun skal beskattes af salg af ejendom hvis man bor i Sverige ved salg, eller hvis det er svensk ejendom man sælger ikke?
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Men jeg har købt' date=' så det kan være derfor?????[/quote']Sikkert information om at der er blevet søgt kredit-oplysninger på dig. Det er normal procedure i sådanne tilfælde,
fisker Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Det er et papir du modtager hvert år, det bruges ikke til noget, eller jeg bruger ikke mit til noget.
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Sikkert information om at der er blevet søgt kredit-oplysninger på dig. Det er normal procedure i sådanne tilfælde' date='[/quote'] Nej det er fra, i mit tilfælde HSB. Så det er det ikke.
Menace Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 har også modtaget en og vil mene at det bare angiver hvor meget værdi du ejer af foreningen
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Found it! :D --> http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=937&highlight=kontrollupgift
ulmus Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Det er netop en opgørelse af værdien af din andel af bebyggelsen. Den kommer hvert år i forbindelse med skatteoplysninger. Den skal ikke bruge til noget.
Menace Besvaret February 3, 2008 Rapporter Besvaret February 3, 2008 ahhh... man kan vel, hvis man har betalt sit lån ud, tage den med til fadøl-komsammen og blære sig sort-på-hvidt hvor meget værdi man har
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu