vincent Skrevet February 1, 2008 Rapporter Skrevet February 1, 2008 Hvordan har i det? ;) Er der snart fest? :P
Gio Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Hvordan har i det? ;) Er der snart fest? :PKeder du dig igen?
vincent Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2008 Meh, sagde op fra arbejdet og går rigtigt nok og keder mig ^^ Hører der er fredagsøl på fredag?
MC Manden Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Meh, sagde op fra arbejdet og går rigtigt nok og keder mig ^^ Hører der er fredagsøl på fredag? Det er nærmest skræmmende.... I aften tænkte jeg på hvad du mon gik og foretog dig :)
vincent Besvaret February 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2008 Well, jeg spiller Star wars galaxies lige nu ^^ Er på vej ud for at slagte nogle imps nu :P Snakkede med en guildie (ved ikke om i ved hva det er) i spillet og han sagde han havde googlet mig da jeg fik Sony's "Player Spotlight". Han fandt noget om dette forum og så tænkte jeg at jeg lige ville kigge forbi :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu