Rene Larsen Skrevet February 10, 2008 Rapporter Skrevet February 10, 2008 De af jer som har haft jeres bil på værksted hos Motor-Center i Skurup, og har haft en lejebil fra deres Preem tankstation, hvad har I måtte betale for sådan en leje?? Jeg har pt. min Audi A6'er på værksted der, for at få lavet en lille skade, som i effektiv reparationstid vil tage max. to dage, men der bliv ved afleveringen (23. jan.) sat én uge af til det. Nu forventer jeg først at få min Audi tilbage efter tre uger - hvorfor ???? Første gang jeg talte med værkstedet (29. jan.) var reparationen færdig, og manglede kun at blive lakeret, og ville derfor i.f. dem være klar fredag (1. feb.), så den uge vi havde aftalt holdt, men da ugen var gået og JEG selv måtte ringe og bede om status, fik jeg at vide at min bil endnu ikke var blevet sendt til lakering - de havde i.f. dem selv 'glemt' at sende den af sted - men den ville blive sendt til lakering om mandagen (4. feb.), og så ville min bil være klar til afhentning om onsdagen (6. feb.). Jeg ringer så til værkstedet om tirsdagen (5. feb.) for at høre om de nu også havde sendt min A6'er af sted til lakering - og nej, det havde de ikke, men den ville komme af sted om onsdagen. Om torsdagen (7. feb.) ringer jeg igen til værkstedet vedr. status, og nu er min bil hos maleren, med den vil dog først være klar til udlevering til mig, først i næste uge (uge 7). DET KALDER JEG SKU FOR GOD KUNDESERVICE - NOT :thumbdown Pt. har jeg en lejekontrakt hvor jeg betaler SEK 20/km. og SEK 60/dag (normalt kørselsbehov på tre uger er min. 2.500 km. - jeg har dog arbejdet en del hjemmefra, da jeg godt kunne se hvor det bar hen), men jeg forventer da at med den gode kundeservice som her på debatten er blevet rost til skyerne, at jeg vil få lavet en ny når jeg kommer og skal aflevere den gamle Passat tilbage som jeg pt. har. Som jeg også indlede med - hvad har I måtte betale for jeres billeje??
Buddha Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Damn .........50000 for at leje bil........ Du kunne da ha lejet min starlet for 20000.............:) Med fri km.......
Rene Larsen Besvaret February 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 10, 2008 Damn .........50000 for at leje bil........ Du kunne da ha lejet min starlet for 20000.............:) Med fri km....... Ja, det er altid nemt at være bagklog - hvis jeg havde haft den viden som jeg i dag har, ville jeg aldrig have valgt Motor-Centret i Skurup - så ville jeg have valgt et værksted som yder kundeservice...
Buddha Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Jeg ved det René.... Også derfor jeg kun bruger folk jeg stoler på til at rode med min bil.... Kommer også af bitter og dyrekøbt erfaring...:( Ja' date=' det er altid nemt at være bagklog - hvis jeg havde haft den viden som jeg i dag har, ville jeg aldrig have valgt Motor-Centret i Skurup - så ville jeg have valgt et værksted som yder kundeservice...[/quote']
Guest Trine Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Ja' date=' det er altid nemt at være bagklog - hvis jeg havde haft den viden som jeg i dag har, ville jeg aldrig have valgt Motor-Centret i Skurup - så ville jeg have valgt et værksted som yder kundeservice...[/quote'] Er du sikker på det ikke er 20 kr pr mil?? 5000 sek for billeje i 3 uger incl 2500 km. er vel ikke uden for normalen? Jeg har altid fået den bedste service der, uden forbehold. Og ja med min gamle lortebil var der VIRKELIG brug for service:scared: En hurtig søgning på Statoil Bilhyring viser at 2500 km 3 uger koster fra 7000 sek for en 'liten bil' til 12000 for en 'komfort kombi'
Rene Larsen Besvaret February 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 10, 2008 Er du sikker på det ikke er 20 kr pr mil?? 5000 sek for billeje i 3 uger incl 2500 km. er vel ikke uden for normalen? Jeg har altid fået den bedste service der, uden forbehold. Og ja med min gamle lortebil var der VIRKELIG brug for service:scared: På "Hyresavtal" står der: "Körda km á" ______ x 20 (hvor 20 er skrevet i hånden)
Guest Trine Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 På "Hyresavtal" står der: "Körda km á" ______ x 20 (hvor 20 er skrevet i hånden) Hmm jeg ville sværge at jeg betalte noget med de første 10 mil incl i prisen også 20 kr pr. mil derudover...... (de 3 million gange jeg har fået lånebil gennem Preem.)
Rene Larsen Besvaret February 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 10, 2008 Jeg har altid fået den bedste service der' date=' uden forbehold.[/quote'] I min verden er god kundeservice hvis man - som min. - informere kunden hvis den aftalte reparations varighed ikke holder - og hvad årsagen er, så man har noget at forholde sig til, plus hvis man har indgået en lejeaftale, at man også informere kunden om at de er indforstået med at ændre den. Jeg har nævnt billeje prisen de sidste to gange jeg har talt med dem, og hver gang siger de bare "ham der står for biludlejningen er her ikke pt." :thumbdown Det er sku samme firma, hvorfor kan den person som jeg taler med ikke sørge for at rette min lejeaftale - eller få skrevet ned at den skal rettes?? "Service" er ikke kun det der bliver lavet på værkstedet (kvaliteten af dette), men hele forløbet. Jeg tror ikke at der er nogle som ønsker at have deres bil på værksted længere end højst nødvendigt - uden "acceptabel" grund.
Zidane Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Har været 2 gange på værksted i Motor-Center i Skurup og begge 2 gange var der :th2: Den føste gang skulle de skifte 2 pærer på min bil og jeg betalte 200 sek. i alt. En måned før skulle jeg skifte kun 1 pære (den hel til venstre) så kørte jeg til QuickPot i DK, pris 360 dkk.! :) Aldrig mere det lorte værksted. Den anden gang i Skurup var det også godt...700 sek. Før ringede til DK og spurgte om prisen (den gule lampe blinkede), de sagde ca.3000 dkk. PS: Har ikke lejet bilen nogle steder Her på debatten er forskellige menninger om forskellige ting, samt forskellige erfaringer med forskellige bilForhandlerVærksteder... Nogen synes at Peter AutoHause Sweden er super god (er blevet rost til skyerne), så der er også nogen der synes at han er rådden (inkl. mig selv) :)
hsahirf Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 okq8 1500 SEK/uge inkl 700km for deres mindste, som er en toyota aygo - goddamn, den skal have nogen pisk i rø... for at holde 130 op ad broen sæderne er totalt skod og "bagagerummet" er 30 cm dybt men den bragte mig fra a til b mens ysta bilcenter (til MB, nok ikke aktuelt til VAG?) ydede :th2: på kundeservice ...
splint Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 RLARSEN Jeg er selv ude for det samme. En mindre skade. Ny forkofanger og retning af mindre bule på venstre forskærm. Bilen blev afleveret den 18. januar og den er stadigvæk ikke færdig. Ringede til dem i dag og de siger den venter på at blive kørt til maleren!! Skal ringe igen på onsdag for at høre om den er færdig. Tror sgu nok det er sidste gang jeg kommer der og har desuden lyst til at udtrkke min utilfredshed med servicen. de havde ikke ringet en eneste ggang for at fortælle at de er forsinkede. Det er fame tyndt.
SanneJ Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Hmm. Har väret fuldt tilfreds med dem de gange jeg har haft min bil der! Har intet at klandre på deres service, de er smilende, hjälpsomme og hilser altid når man kommer ind:) Sidst jeg var derinde skulle jeg også ha lavet en lille bule (og nej, det var IKKE mig der havde lavet den:tongue2:), nå ja, skulle også ha omlakeret taget (det var vist mig:o), det tog den tid de havde lovet, ringede som aftalt -det eneste jeg ikke har fået et regningen, men mon ikke den kommer:rolleyes:
Rene Larsen Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2008 RLARSEN Jeg er selv ude for det samme. En mindre skade. Ny forkofanger og retning af mindre bule på venstre forskærm. Bilen blev afleveret den 18. januar og den er stadigvæk ikke færdig. Ringede til dem i dag og de siger den venter på at blive kørt til maleren!! Skal ringe igen på onsdag for at høre om den er færdig. Tror sgu nok det er sidste gang jeg kommer der og har desuden lyst til at udtrkke min utilfredshed med servicen. de havde ikke ringet en eneste ggang for at fortælle at de er forsinkede. Det er fame tyndt. Min skade var også udretning af en bule på venstre forskærm, og lakering af denne plus lakering af forkofanger p.g.a. nogle 'ridser' efter på kørselen af et lille rådyr. Der ser ud til at jeg har været lidt mere påtrængende, siden jeg kom til maleren før dig :D Jeg talte med dem igen i dag, og min bil er stadig hos maleren - har været det siden onsdag/torsdag i sidste uge. Hvis man skal tro deres sparsomme - og til tider vildledende - forklaringer, hænger forsinkelsen sammen med at maleren ikke har tid Hvorfor finder de så ikke bare en anden maler at sende til???
Rene Larsen Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2008 Hmm. Har väret fuldt tilfreds med dem de gange jeg har haft min bil der! Har intet at klandre på deres service' date=' de er smilende, hjälpsomme og hilser altid når man kommer ind:) Sidst jeg var derinde skulle jeg også ha lavet en lille bule (og nej, det var IKKE mig der havde lavet den:tongue2:), nå ja, skulle også ha omlakeret taget (det var vist mig:o), det tog den tid de havde lovet, ringede som aftalt -det eneste jeg ikke har fået et regningen, men mon ikke den kommer[/quote'] Du kommer jo også fra lokalsamfundet - du har ikke så langt når du skal klage, så du vil ikke få nogen dårlig service
Guest Trine Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Du kommer jo også fra lokalsamfundet - du har ikke så langt når du skal klage' date=' så du vil ikke få nogen dårlig service [/quote'] Vi kan vist bare konkludere at SanneJ og jeg har knækket 'charmekoden' hos værkstederne.... I må på den igen drenge;)
Toft Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Du kommer jo også fra lokalsamfundet - du har ikke så langt når du skal klage' date=' så du vil ikke få nogen dårlig service [/quote']Hvis din teori holder, så burde jeg have fået fin service hos Förenade Bil i de fire år jeg boede i Malmö/Bunkeflostrand.... Det oplevede jeg så ikke
SanneJ Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Du kommer jo også fra lokalsamfundet - du har ikke så langt når du skal klage' date=' så du vil ikke få nogen dårlig service [/quote']Det lyder da dejligt:laugh: Men håber ikke du har ret (altså at det er fordi jeg er fra lokalsamfundet, men måske er jeg naiv:))
SanneJ Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Vi kan vist bare konkludere at SanneJ og jeg har knækket 'charmekoden' hos værkstederne.... I må på den igen drenge;)hä hä, ja, det hjälper altid at väre "ubehjälpsom" pige (det er også själdent at jeg selv behöver stramme käden på mcen:o) men i mine "motorcenter-skurup-tilfälde" har min käreste nu väret primus motor, og jeg tror ikke de ser ham som speciel feminin:laugh:
Rene Larsen Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2008 Det kan da godt være at moerke er inde på noget af det rigtige - vi skal nok bare blive bedre til at vise vores feminine sider :D
Buddha Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Ellers er der altid "Sven målare" i Vellinge.... Hököpinge Billackering heddet det.....Ligger ikke så langt fra Willy's!! Han er superdygtig! Og jeg mener faktisk også han retter buler ud......
ATECH2 Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Stop nu lige op, ring dog til Uno på tel 0411 40170 og forklar at du er grumme ked af at vente så længe på din bil - og spørg om det virkelig kan være rigtigt at du skal betale så meget per km.... Normalt betaler man per dag, ikke per kilometer. Men ring nu først - de plejer bestemt at være til at tale med! Tommy
Rene Larsen Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2008 Stop nu lige op, ring dog til Uno på tel 0411 40170 og forklar at du er grumme ked af at vente så længe på din bil - og spørg om det virkelig kan være rigtigt at du skal betale så meget per km.... Normalt betaler man per dag, ikke per kilometer. Men ring nu først - de plejer bestemt at være til at tale med! Tommy Hvis du nu læser hvad der er blevet skrevet så har du svaret ;) Jeg har nævnt billeje prisen de sidste to gange jeg har talt med dem, og hver gang siger de bare "ham der står for biludlejningen er her ikke pt." Det er sku samme firma, hvorfor kan den person som jeg taler med ikke sørge for at rette min lejeaftale - eller få skrevet ned at den skal rettes??
ATECH2 Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 Hmmm, ok - havde nok ikke læst grundigt nok på lektien , da jeg nægter kategorisk at tro på at Motorcenter Skurup ikke går med ind og finansierer lejebilen - eller finder en anden løsning, som passer begge parter. Du har vel fået en eller anden form for estimeret tid for reparationen - skriftlig eller mundtlig, så må man som virksomhed jo forsøge at få enderne til at nå sammen. Med naiv hilsen Tommy
splint Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Jeg fik en estimeret reparationstid og den var 2 uger. Nu er det sgu 4. uge de kører på. Tænk hvis et værksted kunne sidestilles med en hvilken-somhelst producerende virksomhed og og denne blev forsinket i leveringen af det aftalte til tiden, så ville et værksted ikke kunne holde særligt længe. Man kunne næsten blive rig af at sende bilen til reperation. Tror bare jeg tager min lædervest på når bilen skal hentes ( den med rygmærket ), hvorpå der er en kringle og der står Kondidos :laugh:. Det kunne måske give lidt respekt:rolleye:
Nulla Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Altså vi har brugt wv skurup i 2½ år til service mm, og altid fået GRATIS lånebil, men det kommer vel an på hvilke aftaler man har med dem, og om der er garanti som dækker, intet negativt om dem fra os af
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu