Rene Larsen Besvaret February 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 12, 2008 Jeg tror - uden dog at vide det 110% - det der stjæler tiden pt. er maleren, som ikke har tid. Jeg blev 'lovet' er reparationstid på en lille uge, og uge #3 starter i morgen. Jeg bad dem om at rykke maleren i dag - kender dog ikke status på dette. Ringer selv til dem igen i morgen.
Toft Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Jeg tror - uden dog at vide det 110% - det der stjæler tiden pt. er maleren' date=' som ikke har tid.[/quote'] Det tror jeg du har ret i. Som sagt har jeg intet negativt at sige om MC Skurup, men man kan vel forestille sig at de fortæller kunden en estimeret tid, ud fra hvad maleren meddeler dem. Men på den anden side, så findes der jo ikke ét eneste værksted eller bilforhandler, som ikke har haft en kunde eller to der har haft en skod oplevelse.
Rene Larsen Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 Så er min bil kommet tilbage fra maleren - og den kan hentes i morgen efter kl. 12:00 Reparations tid: 3 uger 1 dag og 4 timer :thumbdown
splint Besvaret February 13, 2008 Rapporter Besvaret February 13, 2008 Hvad fa'en RLARSEN fik du din bil før mig, på trods af at du leverede den efter mig. Jeg ringede til Skurup i dag og fik at vide at den stadigvæk var hos maleren. Forventet afhentning af bilen er sat til næste uge. Så starter vi på 5. uge. Fuck hvor nederen. I øvrigt er du tilfreds med det udførte malerarbejde. Er der appelsinhud?
Rene Larsen Besvaret February 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2008 Hvad fa'en RLARSEN fik du din bil før mig, på trods af at du leverede den efter mig. Jeg ringede til Skurup i dag og fik at vide at den stadigvæk var hos maleren. Forventet afhentning af bilen er sat til næste uge. Så starter vi på 5. uge. Fuck hvor nederen. I øvrigt er du tilfreds med det udførte malerarbejde. Er der appelsinhud? Jeg har ikke set bilen endnu - kun talt i telefon med Motor-Centret, den kan jo først hentes i morgen, og jeg skal ikke kører for mange km. da jeg ikke har kunne får en afklaring på min billeje. Jeg har også ringet til dem hver dag - næsten :D
Rene Larsen Besvaret February 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2008 I øvrigt er du tilfreds med det udførte malerarbejde. Er der appelsinhud? Så har jeg fået min bil :th2: Umiddelbart ingen 'appelsinhud' ved første øjekast (i flot solskin), nu må vi se når jeg komme i det rette lysfald.
credde Besvaret February 14, 2008 Rapporter Besvaret February 14, 2008 Hvad blev afslutningen på billejen så?
Rene Larsen Besvaret February 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2008 Hvad blev afslutningen på billejen så? Motor-Centeret betaler SEK 20 pr mil hos Preem - og ikke som der står på lejekontrakten SEK 20 pr. km. - og det vidste ALLE i dag, uden at skulle spørge nogle steder de er ikke til at blive klog på. Jeg har fået et skjold på min forrude som jeg ikke kan få væk - jeg har dog endnu ikke forsøgt med de stærke væsker som renset benzin, terpentin osv. Er der nogen som har nogle gode idéer til hvordan sådan et skjold fjernes?? Jeg skal ud til Motor-Centret igen engang sidst i næste uge, da de manglede at sætte et plast liste på nedenunder bilen, som de ikke lige havde set manglede. Så hvis ikke jeg har fået skjoldet væk inden da, vil jeg få dem til det den dag.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu