Guest Mogens Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 Ham der plejer at køre golfen er nu en mand i sin gode alder.. du kan også se ham hyppigt i Station2 :-) .. Jep - Henrik Schmeisser hedder han, men han holder også fri ind imellem ;)
Basse Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 Jeg ønsker mig en knight rider 2008 mustang, så jeg kan lave min bil om - og snyde Golf-terroristen hehe
dannemare Besvaret November 4, 2008 Rapporter Besvaret November 4, 2008 Jeg vil bare godt vide, hvor Golfen holder parkeret om natten - så vi kan få sat en skjult gps trasmitter på den i bedste Bond-stil. :p
Rikke Rost Besvaret November 4, 2008 Rapporter Besvaret November 4, 2008 Mitchellsgade Kbh.... Parkeringen er dog nok afløst om natten. Men tanken er god... Jeg vil bare godt vide' date=' hvor Golfen holder parkeret om natten - så vi kan få sat en skjult gps trasmitter på den i bedste Bond-stil. :p[/quote']
don j Besvaret November 5, 2008 Rapporter Besvaret November 5, 2008 jepp som folk har gætter er det en golf 4 v6 4motion. henrik som betjenten hedder har forøvrigt kun et øje. på trods af dette kører han stadig som mc-betjent og så er han livvagt. ud over det er han utrolig svær at tale sig fra en bøde hos:flov: btw så har malmø policen også en golf4 v6 4 motion den er dog temelig nem at kende den er sølvfarvet. strobeblinkene er monteret i front grillen og så har den en skov af antenner på taget. samtidig så er det de færeste der sidder i en bil i fuld politi uniform der ikke er betjente. så ved i det.
michael k Besvaret November 5, 2008 Rapporter Besvaret November 5, 2008 jeg blev stoppet for nogle måneder siden af den vildeste politibil .. jeg diskuterede lidt med ham betjenten om hvor hurtigt jeg havde kört og kom til at sige at hans "sketne folkevognsbuss" slet ikke kunne köre så hurtigt som han påstod han havde kört for at indhente mig .. i det öjeblik blev tonen en helt anden og han gik fra sur til glad og fortällende om sin fine bil.. en ny sölvgrå VW Multivan med forhöjet tag han åbnede motorhjelmen og der under lå en VR6 Biturbo med 490 heste .. så jeg måtte indrömme at han måske godt kunne ha kört så hurtigt som han sagde (240kmt hans fart ikke min!!) endte med en böde for 2 nedslidte däk og uden sele .. men fik mängderabat .. "få 3 betal for 2" hvilket han sagde de gjorde med nästen alle der fik 3 böder .. derudover sad der i den bus 1 bilinspektör, 1 tolder, og 2 betjente så de kan knulle en på alle punkter hehe så pas på en grå bus med höjt tag
Basse Besvaret November 6, 2008 Rapporter Besvaret November 6, 2008 Hehe nederen at blive indhentet og få en bøde af en folkevogns van hehe - men ok, 490HK - den er nok sjov nok at køre lige ud i :D
michael k Besvaret November 6, 2008 Rapporter Besvaret November 6, 2008 ja lidt var det hehe .. og ja det er den nok .
3pac Besvaret December 8, 2008 Rapporter Besvaret December 8, 2008 Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark, han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik
Basse Besvaret December 8, 2008 Rapporter Besvaret December 8, 2008 Godt for ham - Lige i øjeblikket nyder jeg min golf i sort - folk har det med at trække ind når jeg kommer trillende. Gad vide om de er bange for det er ham Henrik ? hehe De gasser dog som regl op igen, når de ser bilen er på svenske plader hehe.
dannemare Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark' date=' han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik[/quote'] Han er vist på banen igen i aften kl. 20:50. :)
Rikke Rost Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Det glæder jeg mig ikke så meget til.......:D
dannemare Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Det glæder jeg mig ikke så meget til.......:D Hehe, siger du, at vi får dig at se på TV i aften? :D
Rikke Rost Besvaret January 5, 2009 Rapporter Besvaret January 5, 2009 Næææ nej........Det tror jeg da ikke.......
dannemare Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Phew Jeg har set den flinke mand idag mandag og et par gange i sidste uge køre over broen begge gange er det lykkes ham at stoppe to de gange jeg har set ham har været omkring kl 14.30 mod danmark' date=' han køre som de fleste ved i en Mørke blå golf UJ 32 host host(372) det er en VOLKSWAGEN GOLF 2,8 V6 4MOTION fra 2001 og ja manden hedder Henrik[/quote'] I formiddags var det så min tur til at støde på Henrik Schmeisser. :D Jeg havde ikke fokus på ham, da jeg i høj fart overhalede ham (han lå tæt sammen med to andre biler i højre bane). 7-8 sekunder efter jeg havde overhalet de tre biler (med Henrik i midten), begyndte den bagerste af dem at trække ud for også at overhale - men hynhurtigt sprang den mørkeblå Golf også ud i venstre bane med pedalen i bund, så jeg lugtede hurtigt lunten og slap speederen, så nålen faldt til 90 km/t (det var lige inden tunnellen). Da han kom lidt tættere på, kunne jeg i mit bakspejl ane noget skrevet på frontgrillen, så jeg tænkte straks (V6 eller VR6) og var nu endnu mere sikker på, at jeg havde fået Schmeisser på slæb. :) Da han kom helt tæt på, kunne jeg genkende den spejlvendte nummerplade i mit bakspejl, og jeg ventede egentligt bare på, at han ville aktivere sine blå blink nede i tunnellen. Imidlertid skete det aldrig og ude forbi Field's tog han afkørslen, og jeg slap med skrækken. :p Jeg kan kun forestille mig, at han simpelthen ikke nåede at lave en tilstrækkelig måling på mig, fordi jeg spottede ham så hurtigt. :)
Juff Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Happy ending.... Ja hvis man holder lidt øje med dem man overhaler, samt bruger bakspejlet lidt, kan det som regelt rede en fra en træls bøde :-)
Troejborg Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Antenner, nummerplade og udstyr i bilen, plejer altid at være et godt hint.. Jeg sidder også "konstant" og tjekker bakspejlet og dem jeg kører forbi - hvis jeg racer afsted.. De skal satme ikke røre mit kørekort :-P
Kvalm Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Jeg sidder også "konstant" og tjekker bakspejlet og dem jeg kører forbi - hvis jeg racer afsted. De skal satme ikke røre mit kørekort :-P Lørdag eftermiddag var "store fangstdag" i tunnelen. Politiet havde radarkontrol i begge rør (retninger), men jeg tog det tilfældigvis lugnt - den dag :)
Troejborg Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Der var jeg heldigvis ikke ude og køre ;)
larsk Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 I formiddags var det så min tur til at støde på Henrik Schmeisser. :D ... Jeg kan kun forestille mig' date=' at han simpelthen ikke nåede at lave en tilstrækkelig måling på mig, fordi jeg spottede ham så hurtigt. :)[/quote'] Uhhh en gyser , godt du fangede den :th2: Var det på 'vores sædvanlige' mødetidspunkt? Jeg har set så mange radarkontroller på det sidste på begge sider af broen (bl.a. ystadvägen og amagerstrandvej), samt læst om den danske skolestarts indsats, men på broen .. suk, der har man jo nydt at strække lidt ud
Basse Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Ja i øjeblikket skal man bestemt holde sig fra frisk kørsel - skolestarten, der sætter politet alt ind - dog plejer det at være koncentreret i de område, hvor der er skole, fritidshjem og den slags. Godt man har ferie en uges tid endnu hehe.
dannemare Besvaret August 9, 2010 Rapporter Besvaret August 9, 2010 Uhhh en gyser , godt du fangede den :th2: Var det på 'vores sædvanlige' mødetidspunkt? Det var senere. Tror klokken var lidt over kl. 10.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu