Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
The one and only Joakim Thåström.
Æh kan vi få præciseret definitionen "kendt svensker"??? Who the f... is Joakim Thåström???
Besvaret
En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag?
Den kendte svenske skribent Göte Börge, som underholder Øresundsborgere på begge sider af vandet med sine skriverier på sin hjemmeside og sin blog :)
Besvaret
Den kendte svenske skribent Göte Börge' date=' som underholder Øresundsborgere på begge sider af vandet med sine skriverier på sin hjemmeside og sin blog :)[/quote'] Ha, ha. Og jeg kan love dig at jeg forsøgte gøre journalisten opmærksom på at jeg er en meget stor kendis. But he wants the real stuff... Tak alle for gode tips. Thårström er stor, men jeg vil tro at han er flyttet til København for at komme væk fra alle journalister. vem er willy jönsson???
Besvaret
Han er i hvert fald ikke svensker... :rolleyes:http://en.wikipedia.org/wiki/Willi_J%C3%B8nsson
Nu skal du så ikke tro på alt hvad du læser på wikipedia. Hans mor (mener jeg) er svensk, ... derfor "den skeløjede halvsvensker, Willy Jönsson" (Live Sådan, 1976, Ala-Tin-Gala, side 3 (2. lp i dobbeltalbummet, nummer 1 ....)) Iøvrigt er den albumliste der henvises til i wikipedia heller ikke korrekt. De mangler et album der hedder "What a lemon" og som skulle bruges til det amerikanske marked. (ja, jeg ved den eksistere... jeg har et eksemplar)
Besvaret
Iøvrigt er den albumliste der henvises til i wikipedia heller ikke korrekt. De mangler et album der hedder "What a lemon" og som skulle bruges til det amerikanske marked. (ja' date=' jeg ved den eksistere... jeg har et eksemplar)[/quote'] Så er det vel bare at tilføje den oplysning til Wikipedia.
Besvaret
Så er det vel bare at tilføje den oplysning til Wikipedia.
Jeg kan ikke umiddelbart huske hvilken måned den blev indspillet i, og jeg vil ikke lægge forkert information ind på wikipedia. Men, god det er pladen ihvertfald ikke ;)
De har iøvrigt også lavet en ren engelsk udgave af Stakkels Jim som hedder, The Last Jim. Indspillet i oktober 1974 i Rosenberg studiet, Roy Thomas Baker var naturligvis producer.... http://da.wikipedia.org/wiki/The_Last_Jim_(Uk-udgave)
Besvaret
En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag?
Den dejligste svensker af dem alle, Tina Nordström boede på et tidspunkt i Kbh og arbejdede på restaurenten Peder Oxe, men hun bor i Skåne nu.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...