göte_børge Skrevet February 21, 2008 Rapporter Skrevet February 21, 2008 En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag?
MC Manden Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 HAR DU VÆRET FROSSET NED ????? The one and only..... Willy Jönsson !!!!
MC Manden Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 jaja...ok... skeløjede halv-svensker... Nogle "kendte" danskere i Stockholm ?? Næppe
hsahirf Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag? Lidt endnu ihvertfald:
bozzen Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag? The one and only Joakim Thåström.
Guest Trine Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 The one and only Joakim Thåström. Æh kan vi få præciseret definitionen "kendt svensker"??? Who the f... is Joakim Thåström???
Guest Trine Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 I rest my case... Joakim Thåström (født 1957) er en svensk rockmusiker, var forsanger i Ebba Grön og Imperiet. Han dannede banded Sällskapet i 2007. Ham forsangeren i Ebba Grøn...jaså..ah men så ved vi sgu alle hvem vi taler om!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kim H Besvaret February 21, 2008 Rapporter Besvaret February 21, 2008 En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag? Den kendte svenske skribent Göte Börge, som underholder Øresundsborgere på begge sider af vandet med sine skriverier på sin hjemmeside og sin blog :)
göte_børge Besvaret February 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2008 Den kendte svenske skribent Göte Börge' date=' som underholder Øresundsborgere på begge sider af vandet med sine skriverier på sin hjemmeside og sin blog :)[/quote'] Ha, ha. Og jeg kan love dig at jeg forsøgte gøre journalisten opmærksom på at jeg er en meget stor kendis. But he wants the real stuff... Tak alle for gode tips. Thårström er stor, men jeg vil tro at han er flyttet til København for at komme væk fra alle journalister. vem er willy jönsson???
CoolAIR Besvaret February 22, 2008 Rapporter Besvaret February 22, 2008 vem er willy jönsson??? Han er i hvert fald ikke svensker... http://en.wikipedia.org/wiki/Willi_J%C3%B8nsson
CoolAIR Besvaret February 22, 2008 Rapporter Besvaret February 22, 2008 Juhuuu! Jeg fandt én: Ola Saltin PDF-program fra Nordisk Filmfestival, hvor der står at han er bosat i København :)
MC Manden Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Han er i hvert fald ikke svensker... http://en.wikipedia.org/wiki/Willi_J%C3%B8nsson Nu skal du så ikke tro på alt hvad du læser på wikipedia. Hans mor (mener jeg) er svensk, ... derfor "den skeløjede halvsvensker, Willy Jönsson" (Live Sådan, 1976, Ala-Tin-Gala, side 3 (2. lp i dobbeltalbummet, nummer 1 ....)) Iøvrigt er den albumliste der henvises til i wikipedia heller ikke korrekt. De mangler et album der hedder "What a lemon" og som skulle bruges til det amerikanske marked. (ja, jeg ved den eksistere... jeg har et eksemplar)
Paul Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Iøvrigt er den albumliste der henvises til i wikipedia heller ikke korrekt. De mangler et album der hedder "What a lemon" og som skulle bruges til det amerikanske marked. (ja' date=' jeg ved den eksistere... jeg har et eksemplar)[/quote'] Så er det vel bare at tilføje den oplysning til Wikipedia.
MC Manden Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Så er det vel bare at tilføje den oplysning til Wikipedia. Jeg kan ikke umiddelbart huske hvilken måned den blev indspillet i, og jeg vil ikke lægge forkert information ind på wikipedia. Men, god det er pladen ihvertfald ikke ;) De har iøvrigt også lavet en ren engelsk udgave af Stakkels Jim som hedder, The Last Jim. Indspillet i oktober 1974 i Rosenberg studiet, Roy Thomas Baker var naturligvis producer.... http://da.wikipedia.org/wiki/The_Last_Jim_(Uk-udgave)
EBL Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 En journalist vil gerne vide hvilke kendte svensker der bor i København. Jeg kommer ikke i tanke om en eneste. Har i nogle forslag? Den dejligste svensker af dem alle, Tina Nordström boede på et tidspunkt i Kbh og arbejdede på restaurenten Peder Oxe, men hun bor i Skåne nu.
CoolAIR Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Argh! Sikke da et tab for kongens by... Elsker den måde hun siger "grädde" på ;)
ulmus Besvaret February 23, 2008 Rapporter Besvaret February 23, 2008 Jeg mener også, at den svenske skuespiller/sangerinde Regina Lund bor i København med sin lille søn.
göte_børge Besvaret February 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 24, 2008 Tackar så mycket. Journalisten har fått tag på en av dem ni angivit... Ännu ett avslutat uppdrag i Öresundsregionens tjänst :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu