Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja, og mon ikke også Öresundsbron med div stoooort personale kunne få en del af snyderiet væk, hvis ikke man skulle ned og holde stille for at passere bommene. Mener, at køre med så kort afstand med 30-50 km/t mod en bom som måske/måske ikke lukker op, det afholder vel de fleste fra at snyde. Så får man måske også morgen/aftenkøerne væk på samme tid. Tommy

• 4 months later...
Besvaret

...endnu en Hej Forum. Jeg havde min første gratist i halen da jeg krydsede betalingsanlægget mod danmark fredag aften: En ...... bil holdt midt mellem den lille "ø" der skiller bizzer fra de andre bokse - og da jeg var vel inde i min boks var han godt med. Jeg skulle jo helst ikke afkræves en takst for at køre med trailer, så efter et par lette tråd på bremsen holdt jeg stille ca 20 cm efter bommen, og ventede pænt på den gik ned - bag mig - og foran den anden bil. "gratisten" - eller "traileren" hvad i så end vil kalde det måtte så pænt selv finde noget frem, som han kunne få bommen til at gå op med, og det var han da tydeligvis ikke tilfreds med - da han lidt senere overhalede på vej ned i tunnellen var med 150 kmt (+) - og MEGET tæt skåret ind foran mig. Jeg benyttede mig af den lejlighed til at være sikker på jeg havde hans nummerplade, så det kunne man vel bruge til et eller andet? Lad mig her spørge hvad den almindelige mening er - skal vi oprette et forum for gratister, og hænge dem ud, eller skal man bare anmelde dem til brokonsortiet??

Besvaret

@ Hr. W SÅDAN! Har heldigvis ikke haft nogen i røven men hvis jeg opdager dem er min fremgangs måde nøjagtig den samme! Hæng dem ud her og derefter meld dem til øresundsbron med tidspunkt og det hele.

Besvaret

Hehe smart fundet på - gad seriøs godt se hans ansigt når hans lille piggyback ikke virkede hehe. Eneste problem er den dag, ham bag i bare trykker på speederen - og køre op i røven på ham foran. Så er det forsikringen det går ud over, ikke øresundsbroen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...