koustrup Skrevet March 15, 2008 Rapporter Skrevet March 15, 2008 Jeg syntes at det ved at være tid til at få en update på divese ejendomsmælger. Hvem har i erfaringer med?
BS Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Margareta Björkvald fra www.bocenter.se kan jeg varmt anbefale. Hun solgte os vores hus og derefter fik hun solgt min lejlighed som røg i budrunde. Ved andre herinde har benyttet hende også.
ATECH2 Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Jan af Ekenstam, ikke meget sælger i ham eller hans folk :thumbdown Sidste gang vi skulle sælge var det Mäklarringen fra Skurup, en moden dame - Ranghild - hun var proff. Tommy
Gio Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Kristoffer fra Lind & Co. (...plus han er "ekspert" på området omkring Nobeltorget) Masser af information igennem processen - og stadig tid til en sludder og en kop kaffe ind imellem. Guld værd, når spørgsmålene trænger sig på.
koustrup Besvaret March 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2008 Super tak for det, jeg prøver at kontakte de forskellige :-)
Nic Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Kan kun anbefale John rasmussen fra Bo-direkt ham handlede jeg med i sin tid, og han brugte en hel dag på at få åbnet for strøm, lave lån (tolke) samt alt papirarbejde med foreningen. så taler han perfekt dansk. og ham benytter jeg også nu her da jeg skal til at sælge min bostad, han gav en god pris på salæret 10 kilo. :) Nic
hpn Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Ja, John og så Johan fra Bodirekt. John er vist ikke längere hos bodirekt?
skallstorp Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Jan og Ragnhild Vi er ikke til Ekenstams personale, men Jan af Ekenstam selv er bare en supermägler. Ragnhild i Skurup er desvärre stoppet som mägler (Hendes börn var trät af at präsentere börnebörnene for hende når hun endelig havde tid til at se hende :D) Hun var ellers en supermägler også. Svensk fästighedsservice i Skurup er det värste jeg har oplevet. Jan af Ekenstam, ikke meget sælger i ham eller hans folk :thumbdown Sidste gang vi skulle sælge var det Mäklarringen fra Skurup, en moden dame - Ranghild - hun var proff. Tommy
testeren Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Kristoffer fra Lind & Co. (...plus han er "ekspert" på området omkring Nobeltorget) Masser af information igennem processen - og stadig tid til en sludder og en kop kaffe ind imellem. Guld værd, når spørgsmålene trænger sig på. Christoffer havde vi også - og var egentlig godt tilfreds, men da der blev problemer med sælger i forbindelse et lagt depositum pga. af en vandskade var han han ikke meget bevendt, og blev ulden og rigtig konsensus-agtig - så det kan man ikke bruge til noget at han ikke helt står klart ved det der er aftalt. Han svarede i en længere periode slet ikke på vores henvendelser da vi rykkede for vores penge, selvom han havde læst mails. Så det gode indtryk da det kørte på skinner blegnede temmelig meget da der kom udfordringer! :-(
Sali1987 Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 www.bodirekt.com Peter og Daniel.... Deres koncept trækker dem endnu højere oppe.. :th2:
Joel Besvaret March 16, 2008 Rapporter Besvaret March 16, 2008 Rekomenderar BoCenter Kan varmt rekomendera BoCenter och speciellt Caroline Thagesson. Har sålt två lägenheter via henne, har även tittat på många objekt hon haft hand om. Köpte dock aldrig via henne men det var ju för att objekten inte var intressanta. Hon är enormt professionell och en av Malmös absolut bästa mäklare. I andra hand kan jag rekomendera Svante Sonesson på Bjurfors, han verkar dock jobba på deras Bjärred-Lomma kontor nu förtiden. Avråder starkt från Länsförsäkringars mäklare. Kan tillägga att jag haft att göra med/träffat många av Malmös mäklare, då jag förut suttit i styrelsen för en centralt belägen bostadsrättförening. Mvh. Joel
Dorthepigen Besvaret April 14, 2008 Rapporter Besvaret April 14, 2008 Som andre nævner Vi brugte også John Rasmussen fra bo-direkt da vi flyttede til malmø, han var en super hjælp, der var pludselig mange spørgsmåltegn som han hjalp med. Han var virkelig super. Da vi købe næste gang brugte vi Caroline fra bocenter, hun havde styr på det. Det var Niklas fra bocenter der solgte vores gamle lejlighed, hvilket også gik super godt. Nu bruger vi Niklas fra bocenter til at sælge vores lejlighed, dog dockan, uden held indtil nu, og der er gået 11 mdr. Om det er markedet der er gået i stå eller hans evner på disse kanter skal jeg ikke kunne sige, men vi har kraftigt overvejet at prøve at finde en ny mægler.
Merkur Besvaret April 16, 2008 Rapporter Besvaret April 16, 2008 www.bodirekt.com Peter og Daniel.... Deres koncept trækker dem endnu højere oppe.. :th2: Hvilket koncept er det?
larscph Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 Vi har erfaringer med nogen stykker i Malmö som køber.... Peter Landgren & Co / Jonas Stålgard : Rigtig behagelig, "til stede" ved fremvisninger men samtidig med fin plads til at man kan gå rundt og kigge i fred og ro. Godt informationsniveau og kan svare på det meste. Vi har været på et par visninger med ham, og hver gang har det været sådan et tiderne er booket lidt forskudt så man ikke ankommer allesammen på én og samme tid. Han har fulgt op på visningerne ved at ringe til os. Han har i øvrigt solgt os vores nye hus. De har i øvrigt meget nydelige billeder og gode salgsopstillinger. Riksmäklaren / Bill Lundgren : Kom 10 minutter for sent, han kunne have ringet. Han fulgte os i r*ven konstant på visningen og kunne ikke svare på helt simple ting som driftsudgifterne på det hus vi kiggede på. Der har ingen opfølgning været fra mæglerens side efter fremvisningen - på trods af at der vist ikke var andre bud på huset. Bocenter / Niklas Hård : Også rigtig behagelig, igen med plads til at være os selv men til stede når der var spørgsmål. Selv om vi ikke var interesserede fulgte han op så sent som i dag da det vi var ude og se på stadig ikke var solgt. Håkan Skold / Linda Marz : Vi forsøgte af flere omgange at booke en visning på et hus de havde til salg. Det lykkedes aldrig, jeg nævnte at det var bedst med weekend'er. Senere var der så en visning en søndag, men det opdagede vi først selvsamme søndag. Hun burde have kontaktet os, hun havde både mail og telefon. Eva Larsson / Jennie Brathen : Fin visning og aktiv opfølgning. Som sælger: En ting vi selv syntes var ret godt da vi satte vores ejendom til salg var tilbudet fra mægleren (Svensk Fastighet i Eslöv) om at få en "stylist" forbi inden billedtagning med fif og gode råd. Jeg syntes det er super vigtigt at de er seriøst og dygtige med salgsmaterialet, det betyder bare noget at det ser indbydende og tiltalende ud allerede fra første søgning. Det er også vigtigt at de er med på at der ikke bookes 117 par på samme tid så man render rundt oven i hinanden. Så hellere lave en visning på et par timer og book folk med 10 mellemrum, det fungerede godt her i det mindste.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu