Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa, jeg har en belkin router, som er trådløs router. men jeg kan ikke lave en kode så folk udefra ikke kan gå ind på min forbindelse. er der nogen der vil sker det ud i pap så jeg forstår dette emne.er der nogen der vil hjælpe?

Besvaret
wireless security Når du skal vælge krypteringen skal (bør) du vælge WPA - og helst WPA2, da den har en bedre krypteringsnøgle.
jeg takker mange gange for din venlighed.jeg prøver at låse den. i øvrigt står der ikke noget i manulen. god påske
Besvaret
jeg takker mange gange for din venlighed.jeg prøver at låse den. i øvrigt står der ikke noget i manulen. god påske
På denne side kan man finde en manual til alle Belkin routere: Belkin Support Du kan ligeledes finde en ny firmware, hvis den du har er for gammel, og derfor ikke lige passer til manualen.
Besvaret
På denne side kan man finde en manual til alle Belkin routere: Belkin Support Du kan ligeledes finde en ny firmware, hvis den du har er for gammel, og derfor ikke lige passer til manualen.
jeg prøvede som du sagde men så ryger nettet bare fra og jeg har ikke forbindelse til internettet.:mad:
Besvaret
jeg prøvede som du sagde men så ryger nettet bare fra og jeg har ikke forbindelse til internettet.:mad:
Alle ændringer til en router foretages altid med et kabel fra en PC til ruteren. Når man er færdig med at konfigurere ruteren, kommer konfigureringen til den enkelte PC, som nu skal have den samme sikkerheds 'protokol' (WEP, WPA eller WPA2) med ny SSID og nyt password/krypteringsnøgle. Når man kan se at man har fået en trådløs forbindelse er det hele sat rigtigt op.
Besvaret
Alle ændringer til en router foretages altid med et kabel fra en PC til ruteren. Når man er færdig med at konfigurere ruteren, kommer konfigureringen til den enkelte PC, som nu skal have den samme sikkerheds 'protokol' (WEP, WPA eller WPA2) med ny SSID og nyt password/krypteringsnøgle. Når man kan se at man har fået en trådløs forbindelse er det hele sat rigtigt op.
jeg har ip telefoni og to stk bærbar.hvordan får jeg den sat op sådan step by step?
Besvaret
jeg har ip telefoni og to stk bærbar.hvordan får jeg den sat op sådan step by step?
Emre...det kan din manual fortælle dig' date=' som du, hvis du ikke allerede har gjort det, kan downloade fra [url']http://www.belkin.com/support/product/?lid=en&pid=F5D7231-4&scid=222 ingen herinde kan gætte sig til hvad din Belkin er for en model, og har derfor svært ved at give dig en step-by-step. Jeg véd at denne guide er beskrevet i manualen for produktet (har selv haft "fornøjelsen" af Belkin´s wifi-stads), og du derfor må kigge på noget forkert, når du påstår manualen ikke kan hjælpe dig med opsætning.
Besvaret
jeg har prøvet ifølge denne model men internettet virker ikke så:sad::sad:
Skriver du samme SSID/networkname som konfigureret i routeren?? Vælger du samme "Security type" som konfigureret i routeren (WPA2 = WAP2 personal på en PC)?? Vælger du samme "Encryption type" som konfigureret i routeren (TKIP er IKKE det samme som AES)?? Benytter du samme "Security key" som konfigureret i routeren??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...